بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۱۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۰
نوزاد تازه متولد شده‌ای که در بین دو قبر در یک گورستان رها شده بود به طور تصادفی پیدا شد.
تدبیر24»ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه پیدا شدن یک نوزاد را در یک قبرستان در فیلیپین به تصویر می کشد. این نوزاد دو ماهه که بین دو قبر بود یک هفته پیش در منطقه "کوئیزون" پیدا شد. این نوزاد توسط یکی از افراد بومی در قبرستان پیدا شد. او که نامش "لوئیس" اعلام شده است توسط مادربزرگش شناسایی شد. "گلوریا پرز" گفت که این نوزاد نوه او و پسر دخترش با نام "لارا " است.

ظاهرا نوزاد تمام شب را در قبرستان گذرانده بود. یکی از افراد بومی در این خصوص گفت : "یکی از همسایگان وقتی صدای گریه شنید به قبرستان مراجعه و نوزاد را پیدا کرد. نوزاد تمام شب را در قبرستان گذرانده بود و صبح روز بعد پیدا شد. در این حوالی تعداد زیادی سگ ولگرد پرسه می زنند و واقعا خواست خدا بود که او زنده بماند." نوزاد بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

گفتنی است؛ پلیس مادر نوزاد را بازداشت کرده است و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.



پیدا شدن نوزاد 2 ماهه در قبرستان!+عکس

پیدا شدن نوزاد 2 ماهه در قبرستان!+عکس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها