بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
یک مقام ارشد سابق صهیونیستی روز یکشنبه گفت که در هرگونه نبرد محتمل آینده با ایران و حزب‌الله، باید زیر ساخت‌های انرژی آن‌ها را هدف گرفت.
فرمانده سابق اطلاعاتی رژیم صهیونیستی «بخش انرژی ایران» را مکان مناسب برای حمله‌های سایبری خواند.

یک مقام ارشد سابق صهیونیستی روز یکشنبه گفت که در هرگونه نبرد محتمل آینده با ایران و حزب‌الله، باید زیر ساخت‌های انرژی آن‌ها را هدف گرفت.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» «ایهود شینرسون» فرمانده سابق «یگان ۸۲۰۰» یکی از یگان‌های اطلاعاتی ارتش (رژیم) اسرائیل و مسئول گردآوری پیام‌های اطلاعاتی و رمزگشایی آن‌ها، در نشست امنیت سایبری که در سرزمین‌های اشغالی درحال برگزاری است، «بخش انرژی» را ستون اصلی اقتصادی و شریان اصلی حیاتی دولتی نامید.

وی در این زمینه گفت: «بر اساس اصول اخلاقی نباید به زیرساخت‌های آبی، غذایی، بهداشتی حمله کنیم. ما نباید به خاطر تاثیر پروانه‌ای اثر‌های شدید پسا حمله، به بانک‌ها حمله کنیم. یازده سپتامبر بعدی در بخش سایبری، بخش انرژی است.

پیشتر یک ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که ارتش روزانه با هزاران حمله سایبری مواجه است که اغلب آن‌ها توسط ایران و یا با هماهنگی این کشور انجام می‌شود. وی همچنین گفته بود که توانایی سایبری ایران هر روز درحال بهبود است.

«ناداف پادان» رئیس اطلاعات، ارتباطان و کنترل امنیت سایبری فرماندهی ارتش اسرائیل در این زیمنه اظهار داشت: «ایران حمله‌های خود به اسرائیل را با استفاده از هم پیمانان خود مثل حزب الله لبنان افزایش داده است.»

وی گفت: «آن‌ها یک ابرقدرت و یک دولت هنرمند در زمینه سایبری نیستند، اما به مراتب توانایی خود را بهبود بخشیده‌اند.»
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها