بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس در نامه ای به رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خواستار ارائه راهکارهای قانونی ممکن جهت برقراری مجدد حق عائله‌مندی خانم‌های مجرد شاغل شد.
تدبیر24»حمیدرضا حاجی بابایی به رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی  نامه نوشت و گفت: وزارت آموزش وپرورش در اسفند ماه ۱۳۹۶ براساس رای دیوان عدالت اداری حق عائله‌مندی خانم‌های مجرد شاغل در آموزش وپرورش را قطع کرده است.

رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی در این نامه تاکید کرده است: خانم‌های مجرد فرهنگی در بیشتر موارد به علت تقبل هزینه های زندگی پدر و مادر وسایر افراد خانواده فرصت تشکیل خانواده را از دست داده‌اند.

متن این نامه به شرح زیر است:

 

 بسمه تعالی

رئیس محترم کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی،

برادر ارجمند جناب آقای دکتر سلمان خدادادی

سلام علیکم

با احترام و عنایت به اخبار واصله، وزارت آموزش و پرورش براساس رای صادره از سوی دیوان عدالت اداری کشور در اسفند ماه سال ۱۳۹۶، اقدام به قطع حق عائله‌مندی خانم‌های مجرد شاغل در آموزش و پرورش کرده است.

همان گونه که استحضار دارید، این گروه از فرهنگیان محترم، در غالب موارد به علت تقبل هزینه‌های خانواده به ویژه نگهداری از پدر مادر فرصت ازدواج و تشکیل خانواده  را از دست داده‌اند و  در حال حاضر نیز تنها مرجع تامین معاش خانواده به شمار می‌روند.

لذا خواهشمند است با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی موجود و شرایط ذکر شده، دستور فرمایید این موضوع در اولویت دستور کار آن کمیسیون محترم قرار گرفته و نسبت به ارائه راهکارهای قانونی ممکن جهت برقراری مجدد حق عائله‌مندی خانم‌های مجرد شاغل در آموزش و پرورش به دولت اقدام لازم صورت گیرد.

حمیدرضا حاجی بابایی

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها