بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۱۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
رئیس جمهور مستعفی یمن که مقیم عربستان است، از او در سفر به جنوب یمن، تصویری منتشر شد که به گفته کاربران عربی در فضای مجازی، واقعیت کنونی دولت غیرقانونی او را نشان می‌دهد.
تدبیر24»چند روزی است که تصویری از «عبد ربه منصور هادی»‌ رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن در فضای مجازی منتشر شده که سبب واکنش‌های مختلف کاربران عربی شده است. 
برخی کاربران او را به تمسخر گرفته‌اند و برخی دیگر او را حقیر شده توسط امارات و عربستان توصیف کرده‌اند. تصویر متعلق به حضور چند روز پیش عبدربه منصور هادی در کاخ معاشیق در شهر عدن در جنوب یمن است. 

در عکس، هادی در میان چند افسر اماراتی دیده می‌شود که زیر تصاویری از سران عربستان و امارات نشسته است. کاربران یمنی و غیریمنی می‌گویند، چرا رئیس جمهور یمن در سرزمین خودش، عکس مقامات کشورهای دیگر را نصب کرده است و این معنایی جز شکستن حاکمیت یمن و تبعیت محض از دولت‌های اشغالگر ندارد. 

هم‌اکنون جنوب یمن و بنادر جنوبی آن از عدن تا تنگه باب‌المندب تقریبا در کنترل امارات و نیروهای وابسته به آن است و رئیس جمهور مستعفی نفوذ زیاد در جنوب یمن ندارد. 
حسین العزی از اعضای جنبش انصارالله و معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی در خصوص انتشار این عکس در توییتر خود با طعنه به عنوان «رئیس جمهور قانونی» برای هادی نوشت که «در کاخ معاشیق در استان اشغالی عدن، تصویر رئیس‌جمهور قانونی جیره‌خوار و مزدور در میان کوچکترین افسر اشغالگران و تصویر بزرگترین جیره‌خوار دیده می‌شود مثل چکمه پاره‌ای که زیر تصویر اربابانش افتاده است».
این مقام یمنی گفت «عکس را ببینید تا حجم اهانتی که به همه یمنی‌ها می‌شود درک کنید. اینها ادعا می‌کنند که نمایندگان یمن هستند... خاک بر سر شما».
عربستان مدعی است که به درخواست دولت عبد ربه منصور هادی درچهار سال پیش حمله نظامی به یمن را آغاز کرده است.
برچسب ها: تدبیر24 ، تحقیرآمیز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها