بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۱۱۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
مدیرکل امور زنان وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به بخشنامه دولت در مورد بکارگیری زنان در پست‌های مدیریتی، گفت: به دنبال تحقق سهم ۳۰ درصدی زنان هستیم.
تدبیر24»گردهمایی کشوری مدیران و مشاوران زن وزارت آموزش‌وپرورش با حضور خانم‌ها شجایی معاون اسبق رییس جمهور، مینایی پور مدیرکل امور زنان وزارت آموزش‌وپرورش، داوودی مدیرکل دفتر امور زنان استانداری همدان، احمدی مشاور وزیر آموزش‌وپرورش در حقوق شهروندی، رشتچی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان و آقای پورداوود مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان و دیگر مدعوین در حال برگزاری است.

فرحناز مینایی پور با اشاره به برنامه‌های دفتر امور زنان گفت: یکی از اهداف ما برای این دوره افزایش کمی تعداد مدیران زن در وزارت آموزش‌وپرورش است که با توجه به سخنان رهبری و دکتر روحانی تهیه‌شده است.

در ادامه وی آماری از سهم مدیریتی زنان در مراتب مختلف را ارائه کرد و گفت: خوشبختانه توانسته‌ایم در این دوره در برخی از مراتب توانسته‌ایم رشد خوبی داشته باشیم. ما تلاش می‌کنیم با تعریف دوره‌های آموزشی و بالا بردن توانایی‌های مدیریتی زنان راه را برای رسیدن به دستور رییس جمهور برای استفاده سی‌درصدی از زنان برای سطوح مختلف مدیریتی هموار کنیم.

مدیرکل امور زنان وزارت آموزش‌وپرورش افزود: در حال حاضر ۶ درصد از مدیران آموزش‌وپرورش زن هستند که آقای وزیر گفته‌اند در برنامه‌ای دو ساله این سهم به ۲۰ درصد خواهد رسید. تمام زنان باید تلاش کنند که این سهم به‌خوبی محقق شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، تحقق سهم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها