بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، جزئیات عملیات اطفاء حریق ساختمان یک پاساژ در خیابان امیرکبیر را تشریح کرد.
تدبیر24»سیدجلال ملکی در مورد آخرین جزئیات این عملیات و کنترل حریق در محل حادثه، به خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بعد از گذشت حدود پنج ساعت از آغاز عملیات، عملیات لکه‌گیری که از یک ساعت و نیم قبل آغاز شده، از سوی آتش‌نشانان همچنان ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه عملیات لکه‌گیری با احتیاط کامل انجام می‌شود، افزود: ساختمان بسیار قدیمی است و حرارت زیادی را تحمل کرده است. وجود لوازم یدکی خودرو در حجم زیاد هم موجب شده حجم حرارت بالا برود و از همین‌رو آتش‌نشانان با احتیاط کار را پیش می‌برند و بدون تماس فیزیکی با ساختمان عملیات را انجام می‌دهند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد وضعیت ساختمان اضافه کرد: ابن ساختمان بسیار قدیمی است و به خاطر حرارتی که وارد شده در حال حاضر روی کاهکل‌ها و شمع‌بندی‌هایی غیرایمن استوار است.

وی با اشاره به اینکه مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و تعدادی دیگر از مسئولان این سازمان و نیز شهرداری تهران در محل حادثه حضور دارند، گفت: امیدواریم عملیات را بدون مشکل خاصی پیش ببریم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها