بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۱۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
دختری که عنوان ملکه زیبایی کشور آمریکا را داشت به برونئی رفت و پادشاه ثروتمند این کشور به همراه برادرش از وی بهره گیری جنسی کردند.
تدبیر24»دختری که عنوان ملکه زیبایی کشور آمریکا را داشت به برونئی رفت و پادشاه ثروتمند این کشور به همراه برادرش از وی بهره گیری جنسی کردند.

دختری که عنوان ملکه زیبایی کشور آمریکا را داشت به برونئی رفت و پادشاه ثروتمند این کشور به همراه برادرش از او سواستفاده جنسی کردند.

در برونئی مراسم با شکوه به مناسبت پنجاهمین سالگرد حکومت پادشاه حسن البولکیاه برگزار شد.شهروندان برونئی در یکی از کشورهای نفت خیز و ثروتمند جهان به سر می‌برند و مالیات هم پرداخت نمی‌کنند.

رسانه ها درمورد ماجراهای ارتباط جنسی پادشاه و برادرکوچکش جفری داستان هایی گفتند. می‌گویند آن ها چند حرمسرا ترتیب داده و در آن ها ده ها دختر کمتر ازسن ۱۶ سال تمام شب الکل می خورند و روی میزها می رقصند.

در ۱۹۹۷ بانو «شانون مارکتیک» که در آن زمان لقب میس کشور آمریکا ۱۹۹۲ داشت در مورد دست درازی های ارتباط جنسی دو برادر به دادگاه مراجعه کرده و راز این شب نشینی ها را فاش کرد.

شانون گله کرد که به او در برونئی کاری با دستمزد سه هزار دلار در روز وعده دادند ولی بر خلاف وعده ها او را برده رابطه جنسی کرده و مجبورش کردند در شب نشینی های خصوصی از ۱۰ شب تا ۳ صبح برقصد. این زن آمریکایی ۱۰ میلیون دلار در ازای آسیب های جسمانی و معنوی طلب کرده ولی برادران خواسته های وی را به بهانه هایی رد کردند.

یک زن آمریکایی دیگر «جیلیان لورن» در ۲۰۱۰ کتابی در باره زندگی درحرمسرای سلطنتی برونئی منتشر کرد. لورن نوشت به محض ورود دخترها به برونئی پیش از روانه شدنشان به حرمسرا پاسپورت ها را می‌گیرند. بیرون رفتن برایشان ممنوع هست, آن ها دائما تحت بازرسی شدید قرار گرفته و رژیم خوراکی سختی رعایت می‌کنند.

هر کدامش حقوقی تا ۲ هزار دلار در هفته میگیرد و مدت قراردادشان از سه هفته شروع شده و ممکن هست که تمدید شود.

بیشتر دختران موجود در حرم سرا از تایلند یا فیلیپین در سن ۱۴ سالگی می باشند. هرکدام امید دارد که پرنس آن ها را انتخاب کند به دلیل این که به زن منتخب پول ها و جواهر زیادی می دهند و هم چنان شب های عیاشی در قصرها یا کشتی بادبان ۴۶ متری جریان دارد.

یکی از رسانه هاحجم ثروت پادشاه برونئی را ۲۰ میلیارد دلار تخمین زده بود. او به علت داشتن کلکسیونی از خودرو های لوکس و کاخ های با شکوه مشهور هست. به نوشته مجله «Vanity Fair» قصر سلطنتی دارای ۱۷۰۰ آپارتمان Apartment و ۲۵۷ سرویس بهداشتی و حمام هست و در پارکینگ بزرگ آن ۱۱۰ خودرو گوناگون قرار دارد.

شمار کل خودرو های پادشاه برونئی بیش از ۱۹۳۰ دستگاه هست. بیشتر آن ها خودروهای عالی مارک های مرسدس بنز, فراری, بی ام و, جگوار, پورشه, رولز رویس, لامبورگینی , و دیگر خودرو ها می باشند.

جنسی (27)

هواپیمای خصوصی پادشاه برونئی ساخته شده از طلا, لوکس ترین و اشرافی ترین هواپیمای تزیین شده در جهان هست. این بوئینگ برای پادشاه ۸۵۰ میلیون دلار به اتمام رسید و دارای وان جکوزی تماما ساخته شده ازطلای ناب هست. به علاوه پادشاه ۶ جت و ۲ هلیکوپتر شخصی هم دارد.

جنسی (28)

 

جنسی (29)
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها