بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰
ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس پیش بینی می کند که آلمان شکست برابر مکزیک را جبران و به دور بعد راه پیدا کند.
تدبیر24»تیم‌ ‌ملی فوتبال  آلمان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در جام جهانی 2018 روسیه شروعی ناامید کننده داشت و با یک گل برابر مکزیک تن به شکست داد.

ژرمن ها با این شکست با توجه به پیروزی سوئد در دیدار نخست برابر کره جنوبی کار سختی برای صعود به دور بعد خواهند داشت.

آلن شیرر، بهترین گلزن تاریخ رقابت‌های لیگ برتر انگلیس است  تاکید کرد که آلمان به خود می‌آید  و به دور بعد صعود خواهد کرد.

او گفت‌:  اطمینان دارم که آلمان می‌تواند این لغزش را پشت سر گذارد. آنها تیم قهرمان جهان هستند و بازیکنان بزرگی در ترکیب خود دارند. براین باور هستم که آلمان در دو دیدار بعدی خود به پیروزی می‌رسد  و به دور بعد صعود می‌کند.

تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان در دومین دیدار خود در جام جهانی 2018 روسیه به مصاف سوئد می‌رود.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها