بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۹
مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش جزئیات اسکان تابستانی فرهنگیان را تشریح کرد.

تدبیر24»گودرز کریمی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه فعالیت پایگاه‌های تابستانی اخیرا و از هفته آخر خرداد شروع شده و تا ۱۵ شهریورماه ادامه خواهد داشت اظهار کرد: آموزش و پرورش این آمادگی را دارد با ۴۹۵ پایگاه پذیرش پذیرای مسافران باشد.

وی افزود: ۳۴۵ مرکز رفاهی یا  خانه معلم در قالب ۱۴ هزار و ۵۰۰ تختخواب، ۵۰ پردیس دانشگاهی و ۳۰۰ اردوگاه تفریحی با سوئیت‌های مجهز و ۲۶۴۹ مدرسه ویژه و درجه یک در قالب ۲۳ هزار و ۹۶۰  کلاس ویژه و درجه یک برای اسکان تابستانی تدارک دیده شده است.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش با بیان اینکه در کنار مراکز رفاهی، ۲۰۷ تالار با ظرفیت ۶۳ هزار و  ۸۰۰ صندلی و  ۱۲۸ رستوران با ظرفیت ۲۳ هزار و ۳۰۰ صندلی با تعرفه خاص و تخفیف ویژه‌ فرهنگیان، پذیرای مهمانان سفرهای تابستانی هستند گفت: برای اسکان تابستانی بیش از  ۷۶۵۸  نیروی انسانی خدمات ارائه می‌کنند و پیش بینی ما این است که بین دو میلیون و ۷۰۰ هزار تا سه میلیون نفر در قالب هفت میلیون و ۸۰۰ هزار نفر روز را پذیرش کنیم.

کریمی‌فر ادامه داد: در سال جاری افزایش سطح خدمات رسانی، تجهیز وسایل سرمایشی و بهسازی و زیبا سازی پایگاه‌های اسکان، اطلاع رسانی با نصب بنرهای اسکان در مبادی شهرها، اتخاذ تدابیر امنیتی جهت حفظ و حراست از اموال مهمانان، راه اندازی کمیته های نظارت، ایمنی ، بهداشت و فنی، برپایی نمایشگاه‌های بومی و سنتی در جوار پایگاه‌های پذیرش جهت آشنایی با سنن و آداب استان ها را مورد توجه قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه تعرفه‌های اسکان را نسبت به سال گذشته حتی یک ریال افزایش ندادیم گفت: هدف ما اعتلای منزلت اجتماعی فرهنگیان، ارتقای آرامش و تقویت و افزایش امیدزایی به جای امیدزدایی است و امسال همه مسافران همانند سال‌های گذشته تحت پوشش بیمه حوادث هستند.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: سامانه WWW.ESKAN.MEDU.IR فعال است و فرهنگیان  و بازنشستگان می توانند به آن مراجعه و جهت ثبت نام اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها