بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی معابر تهران در نخستین روز از هفته را تشریح کرد.

تدبیر24»سرهنگ عباس اوتادی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی معابر تهران در نخستین روز هفته اظهار کرد: در حال حاضر در محورها و معابر ورودی به تهران و نیز هسته مرکزی شهر شاهد ترافیک پرحجم و افزایش حجم ترافیک هستیم؛ به طوری که هم اکنون وضعیت ترافیکی در بزرگراه‌های همت،‌حکیم، جلال آل احمد، جاده مخصوص کرج، بابایی و صدر، پرحجم و در مقاطعی سنگین است.

وی با بیان اینکه در مسیر غرب به شرق خیابان آزادی نیز شاهد حجم ترافیک هستیم، گفت: در بزرگراه‌های زین‌الدین، بابایی، رسالت، نواب و سعیدی نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است.

اوتادی با بیان اینکه حجم ترافیک در مقاطعی از خیابان ولیعصر و خیابان دماوند نیز نیمه سنگین است، اظهار کرد: برابر بر گزارش‌های ما در ورودی بزرگراه آفریقا حجم بار ترافیکی رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در روانسازی ترافیک در آماده باش همیشگی هستند گفت: خوشبختانه گره ترافیکی در معابر وجود ندارد و با اقدامات انجام شده پیش بینی می‌شود در 24 ساعت آینده از حجم ترافیک صبحگاهی کاسته شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها