بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۱۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
وزیر آموزش و پرورش، جزئیات پرداخت مطالبات فرهنگیان را تشریح کرد و گفت: حق‌التدریس معلمان شاغل و ۲ نوبت حق‌الزحمه امتحانات در تابستان امسال پرداخت می‌شود.
تدبیر24»سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص پرداخت مطالبات فرهنگیان اظهار کرد: در حال حاضر در بحث مطالبات بیشترین مسئله، مطالبات خرید خدمات است زیرا همکاران ما خیلی وقت است که مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند؛ در بعضی از استان‌ها این مطالبات تا 9 ماه به تأخیر افتاده است.

وی ادامه داد: در بحث خرید خدمات، تخصیص خوبی را از سازمان برنامه و بودجه گرفتیم و طی روزهای آینده بخشی از مطالبات خرید خدمات پرداخت خواهد شد.

بطحایی با بیان اینکه در خصوص سایر مطالبات نسبت به سال‌های قبل وضعیت‌مان بهتر است، گفت: حق‌التدریس موظف را ماهانه پرداخت می‌کنیم و مشکلی در این خصوص نیست.

وی اضافه کرد: در خصوص حق‌التدریس نیروهای شاغل نیز تقریباً تا اسفند ماه در بعضی از استان‌ها پرداخت کردیم و حدود دو ماه حق التدریس پرداخت نشده داریم که این میزان را نیز در تابستان امسال تسویه خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش درباره حق‌الزحمه امتحانات اظهار کرد: با اصلاحاتی که در فرآیند امتحانات خرداد ماه 97 داشتیم، هزینه امتحانات کاهش پیدا کرده است ولی اکنون پرداخت حق‌الزحمه سه نوبت امتحانی را عقب هستیم.

وی ادامه داد: 2 نوبت از حق‌الزحمه امتحانات را در تابستان پرداخت می‌کنیم و فقط یک نوبت نیز باقی خواهد ماند.

بطحایی درباره پاداش پایان خدمت فرهنگیان نیز گفت: تمام پاداش پایان خدمت فرهنگیان را در 3 قسط تا شهریورماه تسویه می‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها