بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۱۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
یک زن همزمان با دو دختر به خاطر نقشه شومش ازدواج کرد.

تدبیر24»زن مرد نمای هندی برای این‌که با دو دختر عروسی کند و جهیزیه دریافت کند با لباس داماد دختران را فریب داد تا به خواسته خود برسد. کریشنا سن ، زن هندی که بیش از چهار سال خود را مرد جا می زد، اخیرا برای ازدواج با دو زن و و اذیت و اذیت آن ها برای گرفتن جهیزیه دستگیر شد.

این زن همیشه سبک پسرانه لباس می‌پوشید و رفتار می‌کرد ولی درسال ۲۰۱۳ از این حد فراتر رفته ودر شبکه اجتماعی هویت مرد برای خود برگزید و به امید آغاز یک رابطه عاطفی سعی کرد به صورت آنلاین با زنان ارتباط برقرار کند.او شروع به پوشیدن لباسهای مردانه کرد، موهایش را کاملا کوتاه کرد

و حتی نامش رابه سوئیتیسن تغییر داد. در طول یک دوره ۳ ساله، این زن مردنما توانست دو زن رابه ازدواج با خود متقاعد کند و سپس شروع به اذیت و اذیت آن ها و خانواده هایشان برای گرفتن جهیزیه کرد.

کامینی نخستین قربانی وی، زنی است که وی درسال ۲۰۱۴ در اینترنت با او آشنا شد. به گزارش پارس ناز سوئیتی خودرا بعنوان پسر یک تاجر معرفی کرد ودر نهایت برای ملاقات با آن زن به شهر او سفر کرد. انها در اواخر همان سال باهم ازدواج کردند و کامینی اخیرا به پلیس  گفته بود «شوهرش» برای جهیزیه ویرا مورد اذیت و اذیت قرار داده است.

درسال۲۰۱۶ سوئیتی سن با دومین زن به نام نیشا ازدواج کرد. برخلاف کامینی، وی فورا متوجه شدکه شوهرش در حقیقت یک زن است ولی سوئیتی با دادن رشوه، او را متقاعد به سکوت کرد. ظاهراً او نیز قبول کرد و این وضعیت مانند قبل ادامه پیدا کرد تا آنکه همسر اول دیگر از کتک کاری ها و تهدیدهای او برای جهیزیه خسته شد و به پلیس مراجعه کرد.

ازدواج عجیب دختری که با لباس داماد با دو زن همزمان ازدواج کرد +عکسزن مردنمایی که با چهار سال خودرا مرد معرفی می‌کرد

او در ابتدا برای ضرب و شتم کامینی دستگیر شد ولی در نهایت اعتراف کرد که واقعا مرد نیست و به پلیس گفت در طول این مدت هرگز به زنانش اجازه نمی داد در روز او را لمس کنند و یک بررسی دکتری نیز تایید کرد به راستی سوئیتی سن یک زن است.

نیشا در گفت و گو با یک خبرگزاری گفت ما دو سال است که ازدواج کردیم و من بعداً این حقیقت را متوجه شدم. من هیچ شکایتی ثبت نکردم و اکنون نیز نمیخواهم با او زندگی کنم.

کریشنا به جرم  جعل هویت کلاهبرداری  و جعلِ اسناد به زندان  فرستاده شد ولی هیچ مورد اذیت و اذیت خانگی در جرایم او ذکر نشد چرا که عملاً وی «شوهر» نیست و نمی توانستند دراین مورد او را متهم کنند.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها