بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
گاه یک مشاور است و باید پای درد و دل های دختران نوجوان و جوان بنشیند ، با گریه هایشان گریه و با خنده هایشان لبخند بزند. گاهی مدیری است که زندگی و درس را برایش مدیریت می کند و گاهی نقش همسالان آنان را بازی می کند و گوش شنوای حرف های آنان می شود.

تدبیر24»در دنیای امروز نمی توان هیچ شغلی را ویژه یک جنس خاص دانست، در همه مشاغل زنان و مردان  فعالیت می کنند. با وجود این بعضی از مشاغل، رغبت بیشتری در زنان برای اشتغال به وجود می آورند و معلمی به عنوان شغلی آبرومند برای زنان ، همواره توجه زنان را به خود جلب کرده است.

  برای معلمان زن علاوه بر مشکلاتی که همه معلمین دارند ، مسائل دیگری نیز مطرح است. فشارهای ذهنی و روانی در ساعات آموزشی و تداوم آن در زمان فراغت از کار در منزل است. معلمان زن در انجام رسالت آموزشی خود بسیار مسئولیت پذیر هستند ، چرا که چندین نقش را حتی در مدرسه برعهده دارند.گاهی مادری است که باید ساعت ها دانش آموز را در آغوش بگیرد تا او که از مشکلات خانه فرار کرده است و به مدرسه آمده را آرام کند.

گاه یک مشاور است و باید پای درد و دل های دختران نوجوان و جوان بنشیند ، با گریه هایشان گریه و با خنده هایشان لبخند بزند. گاهی مدیری است که زندگی و درس را برایش مدیریت می کند و گاهی نقش همسالان آنان را بازی می کند  و گوش شنوای حرف های آنان می شود.این مسایل، استرس چند برابر را برای معلمان زن به همراه دارد. معلمی نیاز به توانایی و صرف انرژی فراوان دارد. معلم بایست یک جامعه شناس باشد که با شناخت شرایط زمان، دانش آموزانش را برای ورود به جامعه آماده کند، روان شناس باشد که با درک نیازهای روحی دانش آموزانی با روان سالم تحویل اجتماع دهد.

گاه یک مشاور است و باید پای درد و دل های دختران نوجوان و جوان بنشیند ، با گریه هایشان گریه و با خنده هایشان لبخند بزند. گاهی مدیری است که زندگی و درس را برایش مدیریت می کند و گاهی نقش همسالان آنان را بازی می کند  و گوش شنوای حرف های آنان می شود.

معلم نیاز به مهارت های ارتباطی داردتا بتواند با دانش آموزان ارتباطی سازنده برقرار کند، مانند مردم شناسی که در قلمرو ناشناخته ای پای می گذارد، وارد دنیای کودک و نوجوان شود، آداب و رسوم این دوران را بشناسد و در عین حال هوای فرزندان و خانه خود را داشته باشد. یک معلم زن بایست بتواند تمام این جزئیات را مدیریت کند و به این علت اغلب چهره ای خسته و نگران از یک معلم در ذهن تصور می شود. برای معلم زن این احساس وجود دارد که در جامعه هیچکس حامی ویاور او نیست، حتی سازمانی که درآن کار می کند  و زحمت می کشد
برچسب ها: تدبیر24 ، تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها