بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
تدبیر24»آساره کیانی- روزنامه جام جم که ارگان صدا و سیما به حساب می آید، درباره عدم حضور پویول در رسانه ملی که این روزها سرو صدای زیادی به پا کرده، گفته که قراربوده 600 میلیون به پویول، ستاره سابق تیم ملی اسپانیا بدهند. واحد پول اسپانیا، یوروست و بر اساس نرخ بانک مرکزی، هر یورو معادل     ۴۹,۵۳۷ ریال است اما در حال حاضر هر یورور در بازار تهران به قیمت 9300 تومان معامله می شود با این حساب، پولی که قرار بوده به کارلوس پویول تعلق بگیرد با توجه به هزینه کرد کشور خودشان، مبلغی حدود 65 هزار یور می شده.
جام جم همچنین نوشته: «حتی باوجود تقبل این مبلغ از سوی اسپانسر باز هم به صلاح نبوده؛ و سازمان صداو سیما مخالف این هزینه های هنگفت در شرایط اقتصادی فعلی است»؛ اینجا یک غلط فُرمی و محتوایی دیگر رخ می دهد؛ اول این که نمی توان پسوند «فعلی» را برای تشریح دشواری شرایط اقتصادی به کار برد چرا که ذهن مخاطب به این سمت می رود که پیش از این، شرایط اقتصادی خوبی داشته ایم و فعلا دشوار شده و ثانیا؛ این جمله بدان معناست که قبلا هیچ هزینه گزافی در صدا و سیما(حتی با توجه به شرایط فعلی) صورت نگرفته.
و نتیجه این جمله این که تا وقتی که شرایط فعلی هست، تلویزیون نمی تواند هیچ کارشناس زبده و مهمان درست و حسابی ای داشته باشد و باید از کارشناس هایی استفاده کند که سوتی هایشان در فضای مجازی تا مدت ها مردم را بخنداند!
البته ارگان صدا و سیما گفته که آقای پویول کمترین اطلاعی از فوتبال ایران نداشته؛ با توجه به نامشخص بودن صحت این ادعا، باز هم به هیچ عنوان توجیه مناسبی برای افتضاحی که صدا و سیما علی الخصوص شبکه سوم سیما به بار آورد، نیست؛ شما فرض کنید میهمان به خانه خود دعوت کرده اید و لحظاتی پیش از آمدنش زنگ بزنید بگویید نیاید چون موهایش بلند است.
آقای پویول که در یکی از هتل های تهران منتظر بود به صدا  سیما برود، می گوید: به من گفتند به خاطر مشکلات ظاهری(موهای بلند) امکان حضور در برنامه را ندارم. و شما تصویر این بازیکن بین المللی در ذهنتان ترسیم می شود که ناراحت نشده و به روی خودش هم نیاورده؛ مثل وقت هایی که توی زمین نمی گذاشت درگیری ایجاد شود و حتی وقتی بازیکن حریف توی صورتش هم می زد فقط نگاه می کرد و اجازه نمی داد هم تیمی هایش(در حمایت از او) واکنشی نشان دهند.
تصاویر تواضع پویول آن چنان تاثیرگذارند که هر ایرانی آن را ببیند، به شخصه و البته از طرف تلویزیون به ویژه مدیر جوان و تازه منصوب شده شبکه سه سیما از او معذرت خواهی کند.
علی فروغی که موهایش تقریبا ریخته، پیش از این که مدیر شبکه سه شود، رئیس مرکز بسیج سازمان صداوسیما بود و  انتصابش واکنش های فراوانی را در شبکه های اجتماعی در پی داشت؛ برای نمونه انصاف نیوز از زبان کاربری، به نام احمد رضا نوشته بود: «شبکه سه، شبکه جوان، حالا با مدیر بسیجی. تجربه و تخصص به کنار که حرف زدن ازش شوخیه، اما تعاملش با نود و پخش مسابقات ورزشی خصوصا حین جام جهانی جالب توجه خواهد بود.»
پیشگویی این کاربر درست از آب درمی آید و آقای فروغی نمی تواند با موهای مجعد کارلوس پویول تعامل برقرار کند و عادل فردوسی پور مغموم در گوشه ای از برنامه نودش کِز می کند و غصه می خورد.
موهای پویول مجعد و زیباست و خیلی بیشتر بر مردانگی اش افزوده؛ کم نبوده اند شخصیت های مذهبی که فیلم ها و سریال های تاریخ  همین صدا  سیما، آن ها را با موهایی بلند برای ما به تصویر کشیده؛ موهایی خیلی بلندتر از پویول.

بهار
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها