بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
در پی حملات تخریبی ضدانقلاب به علی کریمی در روزهای اخیر، گروهک تروریستی منافقین هم از این خط تبلیغاتی استقبال کرد.

تدبیر24»اتاق جنگ ضدانقلاب علیه علی کریمی بازیکن سابق تیم پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران وارد مرحله ای نو شد.

در پی فراخوان علی کریمی برای نه به گرانی های اخیر و درخواست از مردم برای شرکت در یک کمپین، اتاق فکر ضدانقلاب علی کریمی را هدف هجمه های مستمر خود قرار داد.

در ابتدا پایگاه سلطنت طلب کیهان لندن طی یادداشتی رفتار کریمی را به نقد کشید و در سه محور به وی تاخت.


این رسانه ضدانقلاب اما انگیزه اصلی خود را لو داد و از کریمی خواست که تکلیف خود را با نظام اسلامی مشخص کند و علنا علیه حاکمیت موضع بگیرد!

در برنامه تدارک دیده شده ضدانقلاب برای داغ نگه داشتن موضوع، رادیو زمانه وابسته به مجلس هلند یادداشت کیهان لندن را بازنشر داد.


سپس فعالان سلطنت طلب وارد گود شدند و با استناد به یادداشت مزبور، در فضای مجازی برای علی کریمی خط و نشان کشیدند.

طبق برنامه تدارک دیده شده ضدانقلاب برای داغ نگه داشتن موضوع، وب‌سایت رادیو زمانه (وابسته به پارلمان اروپا) وارد گود شد و یادداشت کیهان لندن را بازنشر داد.

اما در تازه‌ترین فاز این پروژه، گروهک تروریستی منافقین هم به سایر گروههای ضدانقلاب پیوست و اتهامات و تهدیدات قبلی علیه کریمی را مجددا تکرار کرد.

‌به نظر می‌رسد اتاق عملیات روانی ضدانقلاب حالاحالاها قصد ندارد علی کریمی را رها کند و بطور ویژه بر او متمرکز شده است.

برچسب ها: تدبیر24 ، علی کریمی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها