بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
اقدام جنجالی سیروان خسروی:
سیروان خسروی، خواننده صاحب سبک کشورمان با انتشار پستی در خصوص لغو کنسرت هایش صفحه شخصی اش را به روز کرد.

تدبیر24»سیروان خسروی پیش از این و در هفته گذشته، با انتقاد از راه اندازی کمپین خرید نمیکنم، آن را تنها یک نمایش نامید و از دنبال کنندگان و تایید کنندگان کمپین انتقاد کرد. انتقادی که البته موجی از اظهار نظرها را از سوی کاربران فضای مجازی به همراه داشت. بسیاری از دنبال کنندگان صفحه سیروان خسروی از او انتقاد کرده بودند که به دلیل رفاه مالی و دیگر امکانات، از همراهی با این کمپین خودداری می کند. روز گذشته و هم زمان با بالا رفتن چند باره نرخ ارز و طلا و همچنین بروز برخی اعتراضات پراکنده در سطح شهر تهران، سیروان خسروی در راستای هم دردی با اقشار آسیب پذیر جامعه، اقدام به لغو برنامه کنسرت هایش کرد.

متن پست اینستاگرام سیروان خسروی:
وقتى ميبينم كه كمر مردم زير بار مشكلات شكسته شده و من هم مثل تمام جامعه شرايط روحى نابسامانى دارم، وقتى ميبينم كه تمام كسب و كارها تعطيل شده و نان آورِ خانواده چيزى جز شرمندگى به خونه ش نميبره، من هم كنسرت تهران رو لغو و علاوه بر از دست دادن سود ١٢ سانس كنسرت، ١٥٠ ميليون تومان خسارت كنسلىِ اجرا به سالن پرداخت ميكنم، ولى شرفم رو به منافع شخصى خودم نميفروشم.

پست سیروان خسروی

برچسب ها: تدبیر24 ، شرفم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها