بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
نماینده مردم شیراز در مجلس خطاب به مخالفان برجام گفت: شما با همراهی کردن با عهدشکنان برجام و پارچه نویسی در صحن علنی برخلاف آیین نامه های داخلی مجلس بر افزایش قیمت ارز دامن زدید، باید در این زمینه پاسخگو باشید.

بهرام پارسایی در نشست علنی امروز (سه شنبه 5 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت:  تذکر من به همه ارکان نظام در باب بازار ارز و کاهش ارزش پول ملی است، کاهش حدود صددرصدی که تبعات آن کاهش قدرت خرید مردم و حقوق بگیران جامعه است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نه به عنوان یک شخص بلکه از سوی فراکسیون امید مجلس از رئیس جمهور می خواهم تا در صحن علنی به مردم و نمایندگان توضیح دهد که چه اندازه اختیار دارد، گفت: چه کسانی کارشکنی می کنند؟ یا مسئولیت وضع موجود را بپذیرید و یا اینکه حقایق را با مردم در میان بگذارید و یا با آنها حرف بزنید.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به مخالفان برجام که همه کاسه کوزه ها را بر سر برجام می شکنند، یادآوری می کنم، تا زمانی که برجام بود قیمت ارز و سکه ثبات داشت، ادامه داد: عهدشکنان با خروج از برجام باعث ایجاد تورم شدند و شما با همراهی کردن آنها با پارچه نویسی در صحن علنی برخلاف آیین نامه های داخلی مجلس بر افزایش قیمت ارز دامن زدید، باید در این زمینه پاسخگو باشید.

وی با تاکید بر اینکه مجلس و همه ارکان نظام در بی ثباتی های اخیر باید پاسخگو باشند، عنوان کرد: باید از تیم غرورآفرین ملی یاد بگیریم که برای منافع مردم و غرور ملی و نشان جامعه از جان مایه گذاشتند. مردم شکست آنها را به چشم پیروزی می بینند، امروز این احساس در مردم وجود ندارد که ما کارگزاران نظام دغدغه منافع ملی و معیشت آنها را داریم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه تذکر بعدی من به وزیر آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: در راستای انجام برنامه های پیشنهادی حرکت کنند، مجلس برگ سفید امضا به هیچ وزیری نداده است، بی توجهی به مطالبات فرهنگیان و خواسته های آناان باعث نارضایتی آنها و پشت کردن به نظام می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها