بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۱۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
بطحایی:
وزیر آموزش و پرورش گفت: هنوز روی مدل پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان به تفاهم نرسیدیم اما تخصیص آن به خزانه رفته است و اولین قسط که هزار میلیارد تومان است را آماده کردیم و وقتی مدل نهایی را سازمان برنامه به ما بدهد، پرداخت را آغاز می‌کنیم.

تدبیر24»سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص پرداخت قسط اول پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته که وعده پرداخت آن تا حداکثر 10 روز آینده را که هفته گذشته اعلام کرده بود، اظهار کرد: در این خصوص یک جلسه‌ای را در مجلس با آقای نوبخت داشتیم که ببینیم چگونه می‌توانیم روند کار را تسریع کنیم.

وی ادامه داد: همانطور که پیش از این گفته شد و آقای نوبخت هم تأکید کرد، دولت مصمم است پاداش پایان خدمت بازنشستگان را تا شهریور ماه تسویه کند.

بطحایی در پاسخ به این پرسش که «قرار بود قسط اول به‌زودی پرداخت شود؟»، گفت: درباره نحوه و مکانیسم پرداخت، برخی از فرهنگیان بازنشسته می‌گویند به صورت اقساط پرداخت شود اما برخی نیز معتقدند که پول‌شان در حالت اقساط، حیف می‌شود.

وی افزود: هنوز روی مدل پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان به تفاهم نرسیدیم اما تخصیص آن به خزانه رفته است و اولین قسط که هزار میلیارد تومان است را آماده کردیم و وقتی مدل نهایی را سازمان برنامه به ما بدهد، پرداخت را آغاز می‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در واکنش به این جمله خبرنگار فارس مبنی بر اینکه «اگر پرداخت قسط اول براساس وعده‌تان عملی نشود، باز هم بدقول می‌شوید»، گفت:  امروز و فردا این مدل را نهایی می‌کنیم تا نگویند که بدقولی کردیم.

وی تصریح کرد: امروز هم با آقای نوبخت صحبت می‌کنم تا نحوه پرداخت را روشن کنیم و بتوانیم قسط اول را پرداخت کنیم.


برچسب ها: تدبیر24 ، مطالبات
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها