بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰
در شرایطی که بسیاری از طرفداران تیم ملی از خداحافظی رضا گوچی از تیم ملی ناراحت شده اند، اقدام مهاجم محبوب تیم ملی به نفع یکی از رقبای جوانش است.
تدبیر24»او کسی نیست جز کاوه رضایی که قبل از جام جهانی امیدوار بود یکی از نفرات فهرست نهایی تیم ملی باشد.

 عملکرد خوب او در لیگ بلژیک باعث شده بود تا طرفداران کاوه هم نسبت به حضور این بازیکن در جام جهانی خوشبین باشند اما کی روش در دو راهی کاوه و گوچی، مهاجم ایرانی هیرنوین را نگه داشت و آنطور که به نزدیکانش گفته بود تجربه بیشتر قوچان نژاد و استفاده او از تک موقعیتها دلیل ابقایش در فهرست نهایی تیم ملی بوده اما حالا که دیگر گوچی قید بازی در تیم ملی را زده، کاوه می تواند با ادامه درخشش در شارلوا، برای جام ملتها یکی از نفرات تیم ملی باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها