بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
زنی 24 ساله از نیوسوت ولز کشور استرالیا می گوید قادر است زمان مرگ افراد را از بوی آنها تشخیص دهد.

تدبیر24»یک ذهن خوان 24 ساله از نیوسوث ولز ، استرالیا ، ادعا می کند که می تواند زمان مرگافراد را تشخیص دهد!

این "مربی فرامادی " البته تحت عنوانی که خودش تعریف میکند ظاهرا وقتی 12 ساله بود هنگام ملاقات عموی بیمار خود این توانایی خود را کشف کرد ، چیزی که او به خاطر می آورد بوی عجیب و نامطبوعی در خانه درست شب قبل از فوت عمویش که درخانه پیچیده بود و او فکر می کرد که بوی جسد اوست. درحالیکه هیچ کس به جز او قادر به استشمام آن بوی عجیب نبود او می گوید :" عجیب بود چیزی شبیه به بوی شیرینی فاسد " همان زمان بود که فهمید که می تواند مرگ قریب الوقوع افراد را تشخیص دهد. و در طول زندگی خود تعداد بیشماری از این قبیل مرگ ها را تشخیص داده است.

وی ادامه داد :یک سال قبل از اینکه دبیرستان را شروع کنم عمویم را دیدم که در بستر بیماری بود . شب قبل از مرگ او درخانه بوی شیرینی فاسد شده را استشمام کردم . من فکر کردم که بوی جسد است چون قبلا هیچ وقت آن بو را استشمام نکرده بودم و هیچ کسی هم به جز من نمی توانست متوجه آن بوی عجیب شود و بعدها متوجه شدم که بویی که من استشمام کردم فرکانس مرگ است و از آن پس ،من از این دست تجارب را درمورد افراد بیمار یا سالمند به تعداد بیشماری داشتم این تجارب نه فقط ترسناک، بلکه تقریبا بی فایده است.

کالا می گوید: گاهی اوقات حس سنگینی به من دست می دهد. باید چیزی بگویم اما متوجه می شوم که این وظیفه من نیست و به شکلی بی مصرف است ، چون نمی تواند به کسی کمکی بکند.

چطور می توانم به بوی مرگ افراد بپردازم و به آن ها کمک کنم؟ چه می شود اگر آن ها ندانند که به زودی خواهند مرد؟ اگر به آن ها بگویم و از قبل آگاهی نداشته باشند، میتواند فاجعه آفرین باشد ،چطور به میتوانم در سرنوشت آن ها دخالت کنم ؟


برچسب ها: تدبیر24 ، بوی مرگ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها