بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
در یکی از شهرهای واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا جوان ۲۲ ساله‌ای، در پی نجات کودک خردسال در رودخانه غرق شد.

تدبیر24»معمولا یکی از تفریحات خانواده ها در ایام تعطیل حضور در محیط زیست و فضاهای زیبا و سرسبز است. یکی از مکان هایی که برای تفریحات خانواده ها مورد توجه قرار می‌گیرد، محیط اطراف دریا‌ها و رودخانه‌هاست.

اما گاهی اوقات این تفریحات می‌تواند در صورت بی‌توجهی خطرناک باشد تا حدی که به قیمت جان یک انسان تمام شود. در همین رابطه اخیرا در ایالت کالیفرنیا آمریکا جوانی ۲۲ ساله جان خود را از دست داده است. این اتفاق زمانی رخ داد که کودک ۵ ساله به نام وینسنت به داخل رودخانه Kaweah واقع در ایالت کالیفرنیا افتاد. پس از اینکه Victor Mozqueda جوان ۲۲ ساله صحنه را مشاهده می‌کند به داخل آب پریده و به سختی کودک خردسال را نجات می‌دهد، اما خودش در هنگام خروج از رودخانه موفق نیست و در آب غرق می‌شود.

این عمل قهرمانانه Victor Mozqueda سوژه داغ رسانه‌ها شده است و در ادامه نیز تصویر کودک ۵ ساله و Victor Mozqueda بیست و دو ساله را مشاهده می‌کنید:


www.dustaan.com از خود گذشتگی پسر 22 ساله باعث مرگش شد! +عکس


www.dustaan.com از خود گذشتگی پسر 22 ساله باعث مرگش شد! +عکس


برچسب ها: تدبیر24 ، خود گذشتگی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها