بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
چندی پیش مهران مدیری مهمان برنامه خندوانه بود .در این برنامه یک فرشته کوچولو به نام سارا حضور داشت و با کشیدن نقاشی لوگوی خندوانه ، رامبد جوان و جناب خان را سوپرایز کرد.
تدبیر24»چندی پیش مهران مدیری مهمان برنامه خندوانه بود .در این برنامه یک فرشته کوچولو به نام سارا حضور داشت و با کشیدن نقاشی لوگوی خندوانه ، رامبد جوان و جناب خان را سوپرایز کرد.

پیج رسمی خندوانه در مورد سارا پست گذاشت و نوشت :

دیروز یه فرشته کوچولو و خوشگل رو از دست دادیم و خودمون رو در غم از دست دادن سارای قشنگمون که با اومدن به استودیو، جزو خانواده بزرگ خندوانه محسوب می شد، داغدار می دونیم.

یادمون باشه، یادتون باشه، یادشون باشه که بیماری‌ها همیشه دردناکن اما وقتی بچه‌ها بیمار میشن، احساس‌ها و امیدهای زیادی با هر آه و درد اون فرشته، فرو می ریزن.

مراقب فرشته‌های کوچولو باشیم، همه ما در قبال خوشحال بودن اون‌ها مسئولیم؛ حتی در بدترین شرایط! سارا کوچولو چند ماه قبل دوست داشت که جناب‌خان رو از نزدیک ببینه و حالا جناب‌خان توی پوست خودش نمی‌گنجه که با فرشته‌ای به بلندای آسمون عکس و فیلم داره.

شادی این ویدئوی باحال جناب‌خان رو به روح معصوم دخترک خندون برنامه خندوانه تقدیم می‌کنیم که حتما داره ما رو از اون بالا بالاها میبینه و با دندونای یکی درمیون خوشگلش بهمون می خنده .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها