بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه باید تمام کارکنان دولت به خصوص مدیران ارشد فداکارانه در خدمت دولت باشند گفت: امروز روزی نیست که هر گروه ای از هر دستگاهی خیال کنند که باید کار خویش را پیش ببرند بلکه ما امروز به وحدت و همدلی و انسجام کامل نیاز داریم.
Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
تدبیر24»حجت الاسلام مجید انصاری (دبیر مجمع روحانیون مبارز) در گفت و گو با گروه سیاسی «خط اعتدال» با توجه به سخنان شفافی که رییس جمهور در بین مدیران ارشد کشور داشته و نیز واکنش های متفاوتی را به دنبال داشت، گفت: محورهای که رییس جمهور در سخنان خود چه خطاب به مردم و چه خطاب به مدیران و مسئولین تاکید داشتند محورهای ضروری و منطبق با شرایط خاص و حساس کنونی کشور بوده است.
وی با اشاره به اینکه مجموعه دولت به معنای کلی کلمه اطلاق می شود و فقط مختص قوه مجریه نیست اظهار داشت:  همه کسانی که در مجموعه نظام جمهوری اسلامی در قوای مختلف و نهادهای گوناگون مشغول به خدمت هستند باید متناسب با شرایط ویژه پیش روند همانطور که در زمان جنگ همگی مردم همت گماشتند و از خود خودگذشتگی نشان دادند و خیلی در بند و فکر ساعت ادرای و روال اداری نبودند بلکه به صورت جهادی به صورت تمام وقت و فداکارانه عمل می کردند حالا هم همینطورباید تمام کارکنان دولت به خصوص مدیران ارشد فداکارانه در خدمت دولت باشند.
انصاری با بیان اینکه باید به صورت جدی تمام دستگاههای عمومی نظام نهایت صرفه جویی را در هزینه ها انجام دهند، گفت: همیشه صرفه جویی یک ضرورت است و امروزه صد چندان است. باید در بحث صرفه جویی هزینه های غیر ضروری را حذف کنند و در منابع و ابزار اداری حتی در استفاده از  آب و برق و گاز تا انجا که برایشان مقدور است نهایت صرفه جویی را بکنند. زیرا تأمین این هزینه ها از جیب مردم و بیت المال است.عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان نکته بعدی در بحث مشاورین و نیروهای جوان تر و با انگیزه تر و نیزاستفاده از تمام سلایق سیاسی و توان کشور گفت: باید برخورد ها و اختلافاتی که مطرح است کنار گذاشته شود ،هنوز عده ای در حال و هوای انتخابات به سر می ببرند.
انصاری با اشاره به سخنان روحانی در مورد برخورد به سودجویان در شرایط خاص اجتماعی افزود: امروز روزی نیست که هر گروه ای از هر دستگاهی خیال کنند که باید کار خویش را پیش ببرند بلکه ما امروز به وحدت و همدلی و انسجام کامل نیاز داریم ، مردم در درجه اول نیاز دارند این وحدت را در بین قوای مختلف کشور ، مجلس، دولت، قوه قضاییه ، سپاه و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و واحدهای اقتصادی، شرکت های دولتی و بانکها و مجموعه واحدهای مختلف ارائه دهنده ی خدمت در نظام، ببینند و همه یک صدا در رفع مشکلات کشور با ایستادگی در برابر توطئه های دشمن پایدار باشند و اگرمردم در عمل این مسأله را مشاهده کنند قطعا در جامعه روحیه فداکاری خود را تقویت خواهند کرد.
دبیر مجمع روحانیون مبارز گفت: مردم در تمامی شرایط حساس کشور از مملکت خود دفاع کردند و امروزه نیز با صبوری و بزرگواری همان شرایط  اقتضاء می کند. باید بار دیگر در برابر دشمنان قسم خورده خود نمایشی از همدلی و وحدت را داشته باشیم.
وی در ادامه افزود: همانطور که دکتر ظریف چند روز پیش اشاره داشتند امروزه هدف دشمنان ما نظام و انقلاب نیست بلکه حساسیت به ایران و ایرانی بودن است و همیشه ایرانیان در بحران تاریخ های دور در برابر تهاجم دشمنان و بیگانگان سر بلند بیرون آمده اند و حتی در دوران دفاع مقدس ۸ ساله دیدیم چگونه مردان بزرگ در برابر دشمنان ایستادگی کردند.
انصاری با توجه به ایتکه امروزه مردم باید با صبوری خود و با با حفظ همدلی به دولت و مسئولین کمک کنند گفت: اگر مردم انتقاداتی دارند باید از طریق قانونی و مسالمت آمیز منعکس کنند و سطح مراقبت و هوشیاری خود را افزایش دهند تا در برابر عناصر نفوذی و سود جویان ضربه نخورند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها