بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۱۱۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
فرستاده ویژه سوئد به یمن و لیبی از آمادگی کشورش برای میزبانی از مذاکرات آتی درباره یمن خبر داد.
تدبیر24»پیتر سیمنبی، فرستاده ویژه وزارت خارجه سوئد به یمن و لیبی اعلام کرد که کشورش آماده ایفای نقش در توقف تشدید اوضاع در یمن است و امیدوار است که ژوئیه ۲۰۱۸ پایان بحران یمن باشد.

وی گفت که کشورش توجه زیادی به روند سیاسی در یمن دارد و با مارتین گریفیتس، فرستاده سازمان ملل به یمن ارتباط مداوم دارد.

سیمنبی تأکید کرد که پرونده یمن امروز مهم‌ترین پرونده است و این مرحله مهمی از جنگ یمن است.

از سوی دیگر دولت مستعفی یمن اعلام کرد که راهکار سیاسی در یمن باید براساس اصول اصلی طرح شورای همکاری خلیج فارس و نتایج مذاکرات ملی و قطعنامه‌های شورای امنیت باشد.

دولت مستعفی یمن تأکید کرد که عقب‌نشینی کامل و غیرمشروط انصارالله از الحدیده و بندر آن اصل و پایه برای آغاز تدابیر مربوط به روند سیاسی است.

همچنین یک منبع یمنی اعلام کرد که گریفیتس قصد دارد برای دیدار جدیدی با عبدربه منصورهادی، رئیس‌جمهور مستعفی یمن اواسط هفته جاری به عدن سفر کند.

به گفته این منبع، فرستاده سازمان ملل قصد دارد به توافقی با دولت یمن درباره شهر الحدیده قبل از ارائه طرحش برای ازسرگیری مذاکرات میان طرف‌های یمنی در مقابل شورای امنیت دست یابد. وی هفته آینده طرحش را در مقابل شورای امنیت ارائه می‌کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها