بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
عضو هیئت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه رفع دغدغه بیمه تکمیلی میان کارکنان نیازمند اراده جدی است،گفت: تبدیل وضعیت کارمندان قراردادی توسط دولت برای ارتقا امنیت شغلی الزامی است.
تدبیر24»روح  الله بابایی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت تبدیل کارمندان قراردادی به رسمی،گفت: هیئت دولت رسما اعلام کرده که  نیروهای قراردادی به نیروهای رسمی تبدیل شوند و این آخرین خبری است که از هیئت دولت در این راستا دریافت کرده‌ام بنابراین امیدوارم هرچه سریعتر این مهم عملیاتی شود.

 نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ارتقا وضعیت شغلی کارکنان در راستای تبدیل وضعیت کارکنان از قراردادی به رسمی امکان پذیر است تصریح کرد: با تبدیل وضعیت قراردادهای کارکنان  بطور حتم انگیزه کارمندان برای فعالیت در عرصه کاری  افزایش پیدا می‌کند زیرا  فرد دیگر دغدغه‌ای برای اخراج  در ذهن خود را  ندارد.

حذف دغدغه ایجاد فراگیر بیمه تکمیلی کارکنان در سراسرکشور نیارمند اراده جدی مدیران

وی با بیان اینکه حذف دغدغه ایجاد فراگیر بیمه تکمیلی در کارکنان در سراسر کشور نیارمند اراده جدی مدیران دستگاه‌های مختلف است تصریح کرد: بطور  مثال زمانی که دکترحاجی بابایی زمانی که مسئولیت وزارت آموزش و پرورش را برعهده داشتند آمدندو عملیاتی کارکردند بنابراین این مثال نشان می‌دهد که اراده وخواست مدیران در دستگاه‌های اجرایی بسیار می‌تواند تاثیرگذارباشد.

بابایی افزود:دستگاه‌های اجرایی می‌بایست برای استفاده کارکنان  از خدمات درمانی  در راستای فراگیر شدن بیمه تکمیلی  هزینه گذاری کنند تا کارمندان در حین بیماری دغدغه‌ای برای پرداخت هزینه‌های  درمانی  نداشته باشند و از همین رو بیمه طلایی در زمان دکترحاجی بابایی در وزارت آموزش  و پرورش مدنظر  قرار گرفت نیز بسیار حائز اهمیت است  اما  با جابجایی وزارتخانه‌ای و مدیران نیز بیمه طلایی خاصیت خود را از دست داد.

رفع دغدغه بیمه تکمیلی میان کارکنان نیازمند اراده جدی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه رفع دغدغه بیمه تکمیلی میان کارکنان نیازمند اراده جدی است،گفت: تبدیل وضعیت کارمندان قراردادی توسط دولت برای ارتقا امنیت شغلی الزامی  است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها