بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از تشکیل "کمیته بودجه آموزش و پرورش و آموزش عالی" در کمیسیون متبوعش به منظور ساماندهی بودجه‌های این دو نهاد آموزشی و رسیدن به درآمدزایی خبر داد.
تدبیر24»سیدحمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه کمیته‌ای به دستور محمدرضا عارف رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات تحت عنوان "کمیته بودجه آموزش و پرورش و آموزش عالی" در این کمیسیون در حال شکل‌گیری است که قرار است از در تیــر و مردادماه با دعوت از مسئولان آموزش و پرورش، آموزش عالی و سازمان برنامه بودجه نظارت و پیگیری‌های لازم را در این خصوص  به طور ویژه از سر بگیرند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آموزش و پرورش و آموزش عالی برای رسیدن به درآمد و منابع‌ پایدار باید مسیرهای درستی را طی کنند و در راه کمیته‌ای تخصصی مجلس باید در کنار آن‌ها باشند.

وی با بیان اینکه این اقدامات در راستای پیدا کردن منابع پایدار به‌ویژه برای آموزش و پرورش مثمرالثمر خواهد بود، اضافه کرد: کمیته بودجه در گذشته به ریاست آقای کوچکی‌نژاد نیز در کمیسیون آموزش و پرورش وجود داشت اما تنها در ایام منتهی به تصویب بودجه سالانه فعال می‌شد به همین دلیل این کمیسیون فعالیت مداوم و منظم را در طول سال مد نظر دارد تا بتواند موانع بودجه‌ای این وزارتخانه‌ها را بر طرف کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ایجاد منابع پایدار، شناسایی املاک مازاد آموزش و پرورش و نحوه دخل و خرج این بودجه‌ها در اولویت بررسی و کاری این کمیته‌ها قرار خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها