بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
وحید امیری:
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که افتخار همه ملی‌پوشان ایران پس از بازی در رقابت‌های جام‌جهانی این بوده که مردم ایران شاد شده‌اند.
تدبیر24»وحید امیری در آیین تجلیل شهردار و اعضای شورای شهر خرم‌آباد اظهار کرد: استان ما محروم است و اگر کسی به این مردم خدمت کند همات عبادت بوده و شایسته تقدیر واقعی است.

وی با بیان اینکه من و علی‌رضا بیرانوند همیشه به لر بودن‌مان افتخار کرده‌ایم، افزود: هر کمکی از دست‌مان‌ برآید دریغ نمی‌کنیم و به همراه علی‌رضا در هر بخشی که باشد حاضریم با تمام وجود به استان کمک کنیم.

امیری در ادامه گفت: لرستان پر از استعداد است و اگر شرایط برای افراد مستعد فراهم باشد، شاهد قهرمان‌های بیشتری خواهیم بود.

این فوتبالیست لرستانی تأکید کرد: انسان می‌تواند با فعل خواستن به اهدافش برسد و نباید نبود امکانات مانع این کار شود و علی‌رضا نمونه بارز این شرایط بوده و همه می‌دانیم چه سختی‌هایی را پشت سر گذاشته است.

وی با اشاره به تحریم‌ تیم ملی و کمبود بازی‌های تدارکاتی تصریح کرد: نبود بازی دوستانه و نبود استوک و... برای تیم ملی ایران وجود داشت اما نشان دادیم اگر تیم باشیم، می‌توانیم. خدا را شکر هم‌وطن‌ها خوشحال شدند و افتخار ما شادی مردم است.

امیری با بیان اینکه تیم ما نشان داد می‌تواند مقابل ابر قدرت‌ها عرض‌اندام کند، افزود: همین که فیفا می‌گوید حیف ایران حذف شد، نشان می‌دهد عملکردمان چقدر خوب بوده است.

به گزارش ایسنا، علی‌رضا بیرانوند هم برای حضور در این مراسم دعوت شده بود اما بنا به دلایلی غیبت داشت. اعضای شورای شهر و شهردار خرم‌آباد هم به تمجید از عملکرد دو ملی‌پوش لرستانی پرداختند و در پایان هدایایی به رسم یادبود تقدیم امیری شد.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها