بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس معتقد است آموزش و پرورش باید ترکیبی از افراد واجد صلاحیت در حوزه امور پرورشی گردآوری کرده تا متون مورد نیاز دانش‌آموزان در حوزه پرورشی را تدوین و جمع‌آموری کنند.
تدبیر24»احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به لزوم توجه به حوزه تربیتی و پرورشی در مدارس گفت: حوزه پرورشی در وزارت آموزش و پرورش جزو مظلوم‍ترین بخش‌های این وزاتخانه است که حتی این حوزه در مدارس نیز نادیده گرفته می‌شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با مشاهده عملکرد آموزش و پرورش و مدارس، شاهد افول در حوزه پرورشی هستیم؛ زیرا امر پرورش دستخوش مسائل سیاسی و متاسفانه به نحوی وجه المصالحه سلایق سیاسی قرار گرفته است و نادیده گرفتن بخش پرورشی خطای بزرگی بود که آموزش و پرورش انجام داد، زیرا توجه به حوزه پرورشی و تربیتی دانش‌آموزان لازمه داشتن جامعه‌ای سالم و پاک است.

وی با اعتقاد بر اینکه باید معضلات و آسیب‌های اجتماعی در این بخش را شناسایی کرده و برای حل آنها فکری جدی صورت گیرد؛ افزود:  بنابراین آموزش و پرورش باید ترکیبی از افراد واجد صلاحیت در حوزه امور پرورشی و تربیتی گردآوری کرده تا متون مورد نیاز دانش‌آموزان در حوزه پرورشی و تربیتی را تدوین و جمع‌آموری کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس بیان کرد: آموزش و پرورش می‌تواند در کنار تهیه و تدوین کتب پرورشی می‌توان برنامه‌های پرورشی و اردوهای مناسب تربیتی نیز گنجانده شود تا به صورت عملی نیز دانش‌آموزان با امور تربیتی آشنا شوند.

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش نباید شیوه کنونی را در امر پرورش دنبال کند؛ زیرا سازوکار این بخش نیاز به مطالعات و بررسی‌های جدی دارد که با توجه ویژه به این بخش و ورود افراد واجد صلاحیت می‌توان حوزه پرورش را در کنار حوزه آموزش ارتقا بخشید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها