بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
تمارض عجیب نیمار در بازی مقابل مکزیک با انتقاد تند ستاره های سابق دنیای فوتبال همراه شده است.

رفتارهای نیمار در طول جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه وجهه خوبی در میان هواداران نداشته است. مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل اغلب اوقات روی زمین می‌افتد و تمارض‌هایش با انتقاد شدید هواداران رو به رو می‌شود.

آلن شیرر، یکی از شخصیت‌های برجسته جهان فوتبال نیز این رفتارهای ستاره سلسائو را نمی‌پذیرد. شیرر برترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس تجربه حضور در جام جهانی را داشته است. او در سال ۱۹۹۸ با پیراهن انگلیس چهار بازی انجام داد و دو گل به ثمر رساند.

مهاجم پیشین نیوکاسل می‌داند که فوتبال پیشرفت کرده است اما رفتار نیمار را نمی‌پسندد. او پس از دیدار برزیل و مکزیک در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نسبت تمارض مهاجم برزیلی واکنش نشان داد و در صفحه اسکواوکا نیوز نوشت: واقعا تاسف‌آور است. هیچ کس به توانایی‌های نیمار شکی ندارد. ..... او بازیکن فوق‌العاده‌ای است ولی واقعا تمارض‌هایش رقت‌انگیز است.

شیرر تنها به این بسنده نکرد و در صفحه شخصی‌اش نوشت: "نیمار، مرد، بس کن. از این رفتار تو آزرده خاطر می‌شویم."


علاوه بر آلن شیرر، پیتر اشمایکل نیز از ستاره‌های برزیلی انتقاد کرد و به شبکه  BT Sport گفت‌: خدای من، نیمار جایزه بهترین بازیکن میدان را به دست آورد ولی فیفا باید رفتار او را نیز در زمین در نظر می‌گرفت. کلمه دیگری برای توصیف این رفتار ناشایست ندارم. از این که او تلاش می‌کرد تا بازیکن حریف کارت زرد دریافت کند عصبانی شدم. انگار که او مرده بود. تصور می‌کردم که با برانکارد یا آمبولانس به بیمارستان انتقال داده خواهد شد اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

برچسب ها: نیمار
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها