بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۱۱۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱
رئیس جمهور از فرودگاه زوریخ با بالگردهای نظامی AS۵۳۲ به محل استقرارش منتقل شده است.
تدبیر24»رئیس جمهور از فرودگاه زوریخ با بالگردهای نظامی AS۵۳۲ به محل استقرارش منتقل شده است.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران روز گذشته (11 تیر 1397) برای انجام دو سفر اروپایی به سوئیس و اتریش، وارد فرودگاه زوریخ شد.


مراسم استقبال رسمی نیز بلافاصله توسط "الن برسه" رئیس‌جمهور سوئیس  انجام گرفت و دو طرف پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور از یگان تشریفات سان دیدند و سپس هیئت های عالی رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

اما نکته قابل توجه در این مراسم حضور همزمان 4 بالگرد نظامی  AS532 نیروی هوایی ارتش سوئیس  بود که در تصاویر منتشر شده خودنمایی می‌کردند. این بالگردها در فرودگاه زرویخ مستقر شده بودند.

دقایقی بعد و پس از اتمام مراسم استقبال رسمی، این بالگردها رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و همراهان وی را به محل استقرار منتقل کردند.


این بالگرد با نام کامل Eurocopter AS532 Cougar در سال 1977 و توسط کمپانی بالگردسازی اروپا یعنی یوروکوپتر ساخته شد. نخستین پرواز این بالگرد در فرانسه به ثبت رسیده و پس از آن، این بالگرد در کشورهای بلغارستان و ترکیه پرواز کرده‌اند.

این بالگرد، غیر از نیروی هوایی ارتش سوئیس در بسیاری از کشورها از جمله،‌ آلمان،  شیلی، عربستان سعودی، اسپانیا، اسلونی مورد استفاده قرار گرفته است.
برچسب ها: تدبیر24 ، روحانی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها