بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
یک جلاد تحت تعقیب داعشی که به سبب سوزاندن قربانیانش معروف شده بود، اواخر ماه گذشته به هلاکت رسید.

تدبیر24»«ابو طلحه الترکی»، جلاد معروف داعش ISIS که قربانیان خود را زنده زنده می سوزاند، اواخر ماه گذشته میلادی به دست نیروهای دموکراتیک سوریه به هلاکت رسید.

اطلاعات دقیقی از محل هلاکت او در دست نیست. برخی منابع سوری اعلام کردند او حین تبادل آتش میان نیروهای دموکراتیک سوریه و تروریست ها در نواحی مرزی کشته شده است.

در سال 2016، ویدئویی از او منتشر شد که دو سرباز ترکیه ای را زنجیر شده بودند زنده زنده می سوزاند. اقدام وحشیانه این جلاد داعشی موجب شد دولت ترکیه مبلغ 320 هزار دلار برای سرِ این جلاد جایزه تعیین کند و نام او را در «فهرست آبی» فراری های تحت تعقیب قرار دهد.

8266853_379


 

گفته می شود این دو سرباز ترک به دستور مستقیم ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش و به تلافی حمله جنگنده های ترکیه به مواضع داعش به صورت کاملا وحشیانه، اعدام شدند.

الترکی در سال 2016 پس از پیوستن به یک شاخه مخفی داعش در ترکیه به سوریه آمد و پس از آشنایی با «حسن آیدین»، از دیگر اعضای داعشی به عنوان جلاد، بخشی از وحشیگری این گروه تروریستی را در قالب فیلم های ویدئویی منتشر کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها