بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰
‌رئیس پلیس فتای اصفهان گفت: بالاترین نرخ حضور در اینترنت در شبانه‌روز با هشت ساعت مربوط به ایران است.
تدبیر24» سید مصطفی مرتضوی گفت: ضریب نفوذ اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در این استان 74 درصد است، در حالی‌که در کشور 69.8 درصد است. 

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی اصفهان افزود: وضعیت نفوذ اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در کشور 10 درصد بالاتر از میانگین جهانی است و برای استفاده از این فضا باید برنامه‌ریزی کنیم.

وی ادامه داد: بالاترین نرخ حضور در اینترنت در شبانه‌روز با هشت ساعت مربوط به ایران است. دختران با 965 دقیقه و پسران با 1025 دقیقه حضور هفتگی، بهترین و طلایی‌ترین زمان زندگی خود را در اینترنت می‌گذرانند.

رئیس پلیس فتای اصفهان به آمار جرائم رایانه‌ای طی دو سال اخیر اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تا سال 2024 اینترنت حق اولیه بشر شناخته شود و کلیه خدمات از این بستر ارائه شود.

مرتضوی اضافه کرد: افزایش جرائم رایانه‌ای با شاکی خصوصی در سال گذشته نسبت به سال قبل آن 63 درصد رشد یافت و در سه‌ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 122 درصد رشد داشته است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: با مشارکت دستگاه‌های مختلف می‌توان از ظرفیت استان اصفهان برای پیشگیری و مقابله با این تهدیدها استفاده کرد. ارائه آموزش‌های لازم به مردم برای استفاده صحیح از فضای مجازی را ازجمله اقدام‌های مؤثر برای پیشگیری و مقابله با تهدیدهای این حوزه است.

وی افزود: گرچه در حوزه آموزش فضای مجازی اقدامات آموزشی خوبی انجام‌شده اما این اقدامات منسجم نبوده و نیاز است که نهادی متولی این امر باشد، همچنین بهره‌گیری از ظرفیت فرمانداری‌ها، ائمه جمعه و جماعات، روحانیون، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، سازمان بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی، آموزش‌وپرورش، دانشگاه‌های استان، صداوسیما، اتاق اصناف و سمن‌ها به‌صورت هماهنگ می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی نقش مؤثری داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها