بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۱۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
محمد بیرانوندی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با یادآوری مصوبه هفته گذشته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص طرح تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی که چندین بار در صحن علنی رد و مورد بازنگری کمیسیون آموزش قرار گرفته است، گفت: فشار به نمایندگان برای تصویب یا عدم تصویب این طرح نتیجه‌ای عکس خواهد داد.

تدبیر24»نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون بررسی‌های کارشناسانه خود را در قبال این طرح در نشست‌های تخصصی با مسئولان آموزش و پرورش، مرکز پژوهش‌های مجلس، دیوان محاسبات، سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی ترتیب داده است، ادامه داد: نتیجه این بررسی‌ها اعمال آخرین تغییرات در طرح مذکور است که آماده ورود به صحن علنی مجلس شده و در نهایت نمایندگان باید در فضایی به دور از هیاهو و جنجال نظر کارشناسی در قبال آن دهند.

وی افزود: مشمولان قانون باید صبر پیشه کنند تا طرح پس از تعطیلات دو هفته‌‎ای در صحن علنی مجلس مطرح شود و امیدواریم مشمولان طرح نیز پس از بررسی مجلس به خواسته خود برسند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در تغییرات جدید کمیسیون برای تمام مشمولان از جمله حق التدریسی‌ها، پیش دبستانی‌ها، جاماندگان و همچنین آموزشیاران نهضت سوادآموزی توجه کرده است و تکلیف همه این افراد در طرح مشخص شده است.

به گزارش خانه ملت، در آخرین تغییرات طرح تکلیف نیروهای حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی مشمولان طرح به دو دسته تقسیم شدند؛ دسته نخست حق التدریسی‌ها، پیش دبستانی‌ها، جاماندگان و مشمولان تبصره ۱۷ قانون مصوبه سال ۹۴ می‌شوند و دسته دوم آموزشیاران نهضت سوادآموزی مشمول مصوبه سال ۹۵ مجلس هستند. برای گروه اول مصوب شد که با آموزش و آزمون پس از آموزش از همان متون آموزش داده شده از سال دوم برنامه تا انتهای قانون برنامه ششم مشمولان طرح، جذب و مشغول به کار شوند و برای آموزشیاران نهضت سوادآموزی نیز مصوب شد این افراد به شکل تجمیعی (بالای دو نفر) و مستمر(مشغول به کار از سال ۹۲) با آزمون داخلی همانند دسته اول از سال دوم برنامه تا انتهای برنامه ششم مشغول به کار شوند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها