بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
در دنیای امروز تعریف جامعی که از خرید اینترنتی شده است به این گونه است که : خرید اینترنتی نوعی خرید است که از طریق فروشگاه های اینترنتی انجام میگیرد.

تدبیر24»در دنیای امروز تعریف جامعی که از خرید اینترنتی شده است به این گونه است که : خرید اینترنتی نوعی خرید است که از طریق فروشگاه های اینترنتی انجام میگیرد. این تعریف ساده به صورت کامل و روشن تمام ابعاد و اهداف فروش را روشن می سازد. از مهمترین و بزرگترین ویژگی خرید اینترنتی سهولت و دسترسی 24 ساعته به فروشگاه اینترنتی در مقایسه با نوع سنتی آن می باشد.

خرید سرویس خواب

سرویس خواب یکی از مهترین انتخاب ها برای فضای دکوراسیون فضای اتاق خواب است که باید هم آرام بخش باشد و هم راحت، تا بتوانید استراحت کاملی داشته باشید. درخرید سرویس مناسب رنگ  از نکات مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید رنگ‌های هیجان‌انگیزی مانند رنگ‌های قرمز و زرد  انتخاب نامناسب  و انتخاب از رنگ‌های آرام بخش تر مانند سفید، آبی، سبز  که با توجه به دکوراسیون فضای داخلی استفاده می شود انتخاب بهتری است.

در وسایلی که برای منزل خود خریداری میکنید بعضی وسایل مکلمل اسباب دیگر هستند اما از اهمیت بالایی برخوردارند. که بر زیبایی منزل شما تاثیر مسقیم دارد.

انتخاب میز تلویزیون مناسب

میز تلویزیون از این دسته وسایل است که تا حد زیادی می تواند زیبایی و همخوانی دکوراسیون فضای پذیرایی را تضمین کند. در خرید میز تلویزیون باید به نکاتی همچون نسب اندازه میز با ابعاد تلوزیون وجنس و رنگ میز ، مدل و حالت میز توجه کنید تا بتوان بهترین انتخاب را داشته باشیم.

میز تلویزیون های ال سی دی که بتازگی مد شده اند رنگ مشکی شان بیشتر مورد پسند مردم قرار می گیرد.البته رنگ های استخوانی و فیلی هم برای میزهای تلویزیون بکاربرده می شود. میزتلویزیونی باید متناسب با اندازه اتاق نشمین باشد یعنی اگر اتاق نشیمن بزرگ باشد،می توانید از میز تلویزیون بزرگ و اگر اتاق نشیمن کوچک باشد از میز تلویزیون کوچکتر استفاده کنید هر چند که خرید تلویزیونی با اندازه مناسب خانه هم توصیه می شود.محبوب بودن رنگ مشکی میز تلویزیون به علت ست بودن رنگ مشکی با اغلب لوازم صوتی و تصویری می باشد.میز تلویزیون می تواند شامل کتابخانه و قفسه های مختلف و  کشو و کمد های گوناگون  و طبقاتی برای لوازم دکوری باشد.میز های تلویزیونی دورنگ هم انواع جدیدی هستند که اگر در خانه تان تابلو رنگی دارید می توانند با آن تابلوها هارمونی خوبی برقرار کنند

فروشگاه اینترنتی 20 دکور با ارائه خدمات و معرفی کالاهای متنوع در زمینه دکوراسیون وسایل منازل و اداری آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد. «ارائه اطلاعات بی طرفانه»،  «تولید محتوی حرفه ای»، «معرفی بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» اصل چهارگانه ای است که 20 دکور در ابتدا تا اکنون به آن پایبند بوده است. مجموعه بزرگ 20 دکور در تلاش است تا با هدف مشتری مداری و کمک به انتخاب بهتر مشتریان خدمات بهتر و کاملتری را ارائه کند.

 

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها