بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
لاریجانی:
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با سفیر فعلی قطر در تهران گفت: مسائل منطقه از طریق رایزنی قابل حل است.
تدبیر24»علی لاریجانی در دیدار با علی بن حمد السلیطی سفیر فعلی قطر در تهران، که دیدار خداحافظی سفیر فعلی قطر در تهران بود، از فعالیت های وی ضمن مدت خدمتش تشکر کرد و گفت: شما طی مدت فعالیت خود تلاش در افزایش سطح ارتباطات دو کشور به خصوص در حوزه های سیاسی و اقتصادی داشتید.

وی در ادامه محاصره قطر را اقدامی نادرست دانست و افزود: کلیه مسائل منطقه باید از طریق گفت و گو و رایزنی حل شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین نباید به قدرت های خارج از منطقه اجازه دخالت داد تا دولت ها و ملت ها را گرفتار توطئه های خود کنند.

قدردانی سفیر قطر در تهران از جمهوری اسلامی برای حمایت‌ها در زمان محاصره این کشور از سوی کشورهای عربی

علی بن حمد السلیطی سفیر قطر در تهران نیز ضمن تشکر از حمایت های دولت و ملت ایران گفت: از جمهوری اسلامی برای اینکه در زمان محاصره قطر از سوی کشورهای عربی، ما را تنها نگذاشتند، تشکر می کنیم.

سفیر قطر در تهران در پایان اظهار داشت: سفیر بعدی قطر که به تهران اعزام می شود نیز فردی فعال است که ادامه راه توسعه روابط را در حوزه های سیاسی و اقتصادی پیگیری می کند از این رو به گسترش بیش از پیش سطح روابط دو کشور امیدواریم.

با حکم امیر قطر، محمد سعد الفهید الهاجری  به عنوان سفیر فوق‌العاده این کشور در تهران انتخاب شده است و به عنوان جانشین علی سلیطی در ایران مشغول به کار خواهد شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، رایزنی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها