بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ۵ لحظه برتر تیم های آسیایی را در این دوره از رقابت ها اعلام کرد.
تدبیر24»در این دوره از رقابت‌های جام جهانی، ۵ تیم آسیایی در جام جهانی حاضر بودند که در این بین تنها ژاپن بود که به دور دوم راه یافت و با شکست برابر بلژیک از این دوره از رقابت ها کنار رفت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی ۵ لحظه برتر تیم های آسیایی را در این دوره از رقابت ها اعلام کرد که مهار پنالتی کریستیانو رونالدو برترین بازیکن جهان از سوی علیرضا بیرانوند، یکی از این اتفاق ها بوده است.

در توضیح سایت AFC آمده است: داستان زندگی علیرضا بیرانوند یکی از داستان هایی بوده که در طول جام جهانی منتشر شد و خیلی ها را نسبت به این دروازه‌بان آگاه کرد. داستان زندگی سخت علیرضا بیرانوند قبل از شهرت، خیلی گویا و واضح و دل گرم کننده است. از بی خانمان بودن در خیابان های تهران تا تاثیری بزرگ در جام جهانی. تیم ملی پرتغال در دقیقه ۵۳ برابر ایران صاحب یک ضربه پنالتی شد که می توانست برتری پرتغال را دو برابر کند، ولی بیرانوند این پنالتی را مهار کرد. این لحظه، که باعث شد ایران بتواند گل تساوی را در دقایق پایانی به ثمر برساند، مزد سالها تلاش این بازیکن برای رسیدن به بهترین جایگاه بوده است.  

در این بین شکست دادن آلمان از سوی کره جنوبی در صدر این لحظات آسیایی جام جهانی است که کاملا غیر قابل انتظار بوده است. شکستی که باعث شد آلمان از جام جهانی کنار برود.  

حضور دانیل ارزانی که جوانترین بازیکن این دوره از رقابت ها در جام جهانی بوده است، برتری عربستان برابر مصر در آخرین دیدار خود در جام جهانی و صعود ژاپن به دور دوم جام جهانی از دیگر اتفاق های برتر آسیایی ها در جام جهانی بوده است.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها