بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت نیروی انسانی در این منطقه اظهار کرد: با توجه به اینکه طی ۱۰ سال اخیر کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران به درستی تامین نشده است امسال ۱۱ هزار کلاس خالی از همکاران فرهنگی داریم که البته برای جبران این مسئله راهکار‌هایی همچون به کارگیری معلمان حق‌التدریس را در دستور کار قرار دادیم.

تدبیر24»وی ادامه داد: امسال ۲۸۴ هزار ساعت حق‌التدریس نیاز داریم تا کلاس‌های درس معلم داشته باشند که با توجه به این ساعت در نظر گرفته شده نیازمند ۱۱ هزار نیروی حق‌التدریسی هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران تصریح کرد: این تعداد نیرو در کنار ۴۶ هزار فرهنگی رسمی فعالیت خواهند داشت تا کلاس‌های درس بدون معلم نباشند.

تشکیل کارگروه برای ساماندهی انتقال معلمان به پایتخت

وی درباره وضعیت نقل و انتقال معلمان گفت: با توجه به اینکه شهر تهران ورودی‌هایش را برای تمامی استان‌ها باز گذاشته است معلم‌های شهرستان‌های استان باز هم برای جا به جایی و انتقال به شهر تهران دچار مشکل خواهند بود که البته کارگروهی برای رفع این مشکل تشکیل شده است.

فولادوند تصریح کرد: با وجودی که روند نقل و انتقالات معلمان از شهرستان‌ها به تهران باز هم دچار مشکل است، اما برای معلمانی که مشکل جدی دارند برنامه‌ریزی کرده تا به تهران منتقل شوند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها