بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
هافبک ملی پوش استقلال که در 4 سال اخیر یکی از بازیکنان خوب این تیم بود سرانجام تصمیم گرفت از این تیم جدا شده و به فوتبال قطر کوچ کند.
تدبیر24»بعد از اعلام این خبرازسوی این بازیکن جوی عجیب درمیان هواداران این تیم ایجاد شده است. عده ایی او را به پول پرستی محکوم می کنند و عده دیگر از زحماتش در این چند سال تقدیر و این تصمیم را درست ارزیابی می کنند.

امید ابراهیمی اما به ناارحتی هواداران استقلال به خاطر جدایی اش واکنش جالبی نشان داد.او که درآستانه جدایی از این تیم قراردارد و احتمالا با تیم الاهلی قطر قرارداد امضا می کند در واکنش به هجمه هواداران حرکت عجیبی را انجام داد.او پروفایل خود را در اینستاگرام عوض کرد و کلمه «آف یا خاموش» را بر روی آن حک کرد تا هواداران ناراضی نتوانند به او فحاشی کنند. در ادامه هم با بستن کامنت های خود، نام استقلال را ازقسمت بیوگرافی پیجش حذف کرد تا نشان دهد حسابی از ناراحتی هواداران استقلال به خشم آمده است.بدین ترتیب باید جدایی ابراهیمی از استقلال را قطعی دانست.

این در حالی است که هواداران در طول فصول گذشته از او بعنوان« جومونگ» استقلال به دلیل جنگجو بودن یاد می کردند.

حالا باید دید مدیران و سرمربی استقلال برای پر کردن جای این بازیکن چه تمهیداتی را بعمل خواهند آورد.

برچسب ها: تدبیر24 ، دراستقلال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها