بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد طرح نظام سنجش فعالیت‌ها و رتبه‌بندی معلمان در کارگروه تخصصی شورای عالی آموزش و پرورش پیگیری می‌شود.

تدبیر24»مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به خبری باعنوان « آموزش و پرورش اجرای نظام رتبه بندی فرهنگیان را متوقف کرد» توضیحاتی در قالب جوابیه ارائه کرده است:

با سلام و احترام؛

عطف به مطلب مندرج در آن خبر گزاری، به تاریخ ۹۷/04/16 با عنوان «آموزش و پرورش اجرای نظام رتبه‌بندی فرهنگیان را متوقف کرد»، پاسخ معاونت توسعه و مدیریت پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش جهت تنویر افکار عمومی به استحضار می‌رساند؛

بخشنامه رتبه بندی مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان، براساس مصوبه مورخ ۹۴/6/9 شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور، طی دستورالعمل شماره ۱۲۳۷۸۸ مورخ ۹۴/6/25 جهت اجرا از تاریخ ۹۴/7/1 به اداره کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شده و احکام حقوقی مشمولین نیز صادر گردیده است. ضمنا طرح نظام سنجش فعالیت‌ها و رتبه‌بندی معلمان مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز در کارگروه تخصصی از سوی دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش در حال پیگیری است.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها