پُست‌های پَست مهدی آیتی

پُست‌های پَست

در حدیث و روایت است که آخرین چیزی که از مومن جدا می‌شود، حب جاه است. انسان بطور طبیعی جاه‌طلب، قدرت‌طلب و ثروت‌اندوز است و قرآن نیز به این نکته اذعان دارد.
دایره بسته انتخاب مدیران شیرزاد

دایره بسته انتخاب مدیران

در کشور ما ملاحظات و محدودیت‎ها برای انتخاب مدیران، دو سه برابر همه جای دنیاست. بنابراین اگر این نکته را در نظر نگیریم ممکن است در قضاوت خود تا حدودی به سمت بیراهه حرکت کنیم.
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 21
کد خبر: ۱۱۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
با افزایش‌ دمای هوا بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که فعالیت فیزیکی زیادی نداشته باشند. با رعایت نکات خاصی می‌توان انگیزه برای ورزش کردن در هوای گرم را حفظ کرد.
تدبیر24»برای راحت‌تر شدن ورزش در هوای گرم توصیه‌های زیر می‌تواند موثر باشد:

1. زمان درستی برای ورزش را انتخاب کنید:

سعی  کنید در گرم‌ترین زمان روز ورزش نکنید، معمولا بین ساعت یازده تا پانزده هوا گرم‌تر است.

2. مایعات بدن را تامین کنید:

یکی از مضرات گرما برای سلامتی تمام شدن آب بدن است. اگر می خواهید در هوای گرم ورزش کنید مایعات کافی مصرف کنید. آب بهترین انتخاب برای تامین مایعات بدن است. زمانی که زیاد عرق می‌کنید، ممکن است دچار گرما زدگی شوید، پس بهتر است در این زمان‌ها آب مصرف کنید. گرما زدگی باعث بی حالی و خستگی شدید می‌شود.

3. در سایه ورزش کنید:

اگر بتوانید در سایه یا جای خنک ورزش کنید بهتر است.

4. لباس خنک بپوشید:

با وجود این که لباس‌های نخی برای پوشش روزانه مناسب هستند به دلیل جذب عرق برای ورزش کردن مناسب نیستند. بهتر است از لباس‌های ورزشی که عرق را از بدن خارج می‌کنند و عرق سریع‌تر بخار می‌شود، استفاده کنید. اگر در آفتاب ورزش می‌کنید عینک آفتابی استفاده کنید. از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

5. برنامه ورزشی را تغییر دهید:

اگر در گرما توان انجام ورزش‌های هوازی را ندارید ورزش‌های قدرتی و انعطاف پذیری انجام دهید. این ورزش نیز برای سلامت فیزیکی و ذهنی شما مناسب هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها