بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۱۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰
یک سال قبل مأموران پلیس از طریق گزارش‌های مردمی باخبر شدند زنی به نام زهره در محله‌ای موادفروشی می‌کند. اهالی به مأموران گفتند که این زن امنیت محله را به هم ریخته و معتادان زیادی در محل رفت‌وآمد می‌کنند.
تدبیر24»با توجه به این گزارش بود که مأموران به محل مراجعه کردند و با حکم قضائی وارد خانه شدند. آنها بعد از بررسی خانه 108 گرم شیشه و 40 گرم هروئین از خانه کشف کردند. زهره ادعا کرد این مواد متعلق به پسرش است و او مواد توزیع می‌کند. رامین نوجوان 17ساله نیز گفته‌های مادرش را تأیید کرد و گفت که مادرم نقشی در توزیع این مواد ندارد. وقتی رامین به دادسرا منتقل شد و فهمید که ممکن است مجازات سنگینی در انتظارش باشد، گفته‌هایش را انکار کرد و گفت: برای اینکه مادرش را نجات دهد چنین ادعایی را مطرح کرده ‌است. با این حال، کیفرخواست علیه این نوجوان صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 4 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. رامین در جلسه رسیدگی به پرونده‌اش گفت: من مواد توزیع نمی‌کردم مادرم اعتیاد دارد و به خاطر اعتیادش مواد در خانه نگهداری می‌کرد و من اصلا نمی‌دانستم که چه سرنوشتی در انتظارم است. او گفت: من و مادرم در منطقه خاک سفید زندگی می‌کنیم. مادرم سال‌هاست که معتاد است. پلیس در تعقیب مادرم بود و آن روز مأموران به خانه‌مان آمدند و مواد مخدر را پیدا کردند. من به خاطر مادرم به‌دروغ گفتم مواد متعلق به من است چون نمی‌خواستم مادرم به دردسر بیفتد و زندانی شود، اما در کانون اصلاح و تربیت تصمیم گرفتم حقیقت را بگویم. وی ادامه داد: مادرم در خرید و فروش مواد دستی ندارد و این مواد را برای مصرف خودش تهیه کرده بود. من از قضات دادگاه تقاضای کمک دارم و می‌خواهم تا در مجازاتم تخفیف قائل شوند. قول می‌دهم بعد از آزادی کار و به مادرم کمک کنم تا مواد را ترک کند. 

در پایان جلسه هیئت قضائی وارد شور شد. آنها با توجه به گفته‌های متهم و مدارکی که در پرونده موجود بود و با توجه به اینکه او یک نوجوان بوده و متوجه عمل خودش نبوده ‌است، او را به پنج سال حبس و اقامت در کانون اصلاح و تربیت محکوم کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها