بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
مدرسه کودکان کار صبح رویش مدت زیادی است که حامی کودکان کار است و پیش ازاین نمایشگاهی از اساتید نقاشیخط در گالری سیحون برگزلر کرذه است و هزار و یک بشقاب را در گالری ایرانشهر در کارنامه خود دارد.

تدبیر24»نمایشگاه گروهی «نقاشی و نقاشیخط»رویش در پردیس ملت برگزار خواهد شد.
مدرسه کودکان کار صبح رویش مدت زیادی است که حامی کودکان کار است و پیش ازاین نمایشگاهی از اساتید نقاشیخط در گالری سیحون برگزلر کرذه است و هزار و یک بشقاب را در گالری ایرانشهر در کارنامه خود دارد.
امروز یکی از بزرگترین دغدغه های هنرمند معاصر حمایت از رویدادهای فرهنگی هنری و تاثیر گزار اجتماعی است.
امسال نیز با فعالیت گسترده تری با حضور 72 هنرمند پیشکسوت و جوان با همراهی و حمایت گالری پردیس ملت نمایشگاهی از آثار نقاشی و نقاشیخط  برگزار می شود.
ترانه ابراهیمی/ فرح ابوالقاسم/ شادی اثنی عشری/ پگاه احمدی/ رضا افسری/ فریدون امیدی / زینب امینی/لیلا بانگی/بهمن بروجنی/اردشیر بروجنی/نسرین بروجنی/جواد بختیاری /زهرا بهرامی/فائزه تقویان/علیرضا جدی/ علیرضا جوادی/سعید چاواری/حسین چراغچی/علیرضا چلیپا/رامین حفیظی/ حمید حمیدی/  بهرام حنفی/هدیه خانعلی/حمید رضا خانلویی/فرامرز خانی  /رضا خدادادی /صدف خدادادی/یلدا خواجه زاده /علی ذاکری/نازنین رجبدوست / مهشید ر حیم تبریزی/ حمید رضا رحیمی نژاد  مریم زحمت کش/ بهروز زیندشتی/ مینا سبزی /همایون سلیمی/فرسام سنگینی   هیرو شیخ  الاسلامی/عین الدین صادق زاده / آرمان صداقت/   محیا طلوع کیان/هونیا عباسی/ پیمان علیزاده اسکویی/الهام فاطمی/ محمد فدایی/سامان فرهنگی/مهدی فلاح /عظیم فلاح/مهسا فلاحیان/ الهه قادری/مرتضی قورچــی/ حسین کاشیان / سمانه کـاظمی/سمیه کاظمی/مسعود کشمیری/پگاه لاری/آرش لاهیجـی/سمیرا مجدد/حسین محجوبی / سیدا محمودی /بهناز مرادی /محمد مستان  دهی/ساغر مسـعودی/  لیــدا معیــنی   زینب موحد/رحیم مولائیان /سامان مومنی/مینا نـــادری/رویا نجف زاده/پریچهرنظامـی /اکبر نیکان پور/الهه هوشمند/داور یوسفی

از هنرمندانی هستند که این نمایشگاه را حمایت کرده اند.
همچنین علیرضا جوادی دبیر هنری نمایشگاه و سامان مومنی نمایشگاه گردانی این نمایشگاه را به عهده دارند.

این نمایشگاه در 22 تیر ماه 1397 از ساعت 17 الی 20 می باشد و تا 12 مرداد ماه از ساعت 11 الی 20 در گالری پردیس ملت برقرار است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها