بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۱۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی به طرح رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و ادامه داد: براساس بند ۲ ماده ۶۳ قانون برنامه ششم توسعه آموزش و پرورش موظف به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان شده است، اما به بهانه‌هایی مانند عدم تصریح قانون در خصوص سال اجرای برنامه از اجرای این ماده قانونی تعلل می‌کند، این در حالی است که هر روز شاهد کسر یا حذف بندی از حقوق و مزایای فرهنگیان به بهانه‌های مختلف هستیم.

تدبیر24»وی با اشاره به عدم اجرای قانون برنامه ششم در خصوص فرهنگیان ایثارگر افزود: این نوع نگاه آموزش و پرورش باید تغییر یابد و از قوانینی که منجر به افزایش حقوق و مزایای فرهنگیان می شود، به عنوان یک فرصت استفاده کند و در مقابل مواردی که منجر به کاهش حقوق و مزایای فرهنگیان می شود، مقاومت کند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: براساس نظام رتبه بندی معلمان، حقوق فرهنگیان نباید کمتر از ۸۰ درصد حقوق و مزایای اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها باشد که این در نوع نگاه معلم کارمند محسوب نمی‌شود و از نظر علمی، اجتماعی و اقتصادی باید جایگاه هیات علمی را داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها