بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
فیلیپ استارک طراح فرانسوی طراحی اولین هتل فضایی جهان را آماده کرد.
تدبیر24»"فیلیپ استارک" طراح فرانسوی  طرحی را برای بخش‌های مسکونی اولین هتل فضایی تجاری جهان را که قرار است در سال 2020 ساخته شود ارائه داده است. این کار به سفارش شرکت اکتشاف فضایی آکسون اسپیس (Axiom Space) به طور خاص برای گردشگری فضایی تهیه شده است

"استارک" طراحی برای اقامتگاه فضایی تجاری را برنامه‌ای رویایی می‌داند که شور و شوق واقعی بوجود می‌آورد. وی معتقد است در این طرح باید ایجاد شرایط راحت، هماهنگی کامل با ارزش‌های انسانی و حرکات بدن انسان در بی وزنی رعایت شود به گونه‌ای که مسافر از لحاظ جسمی و روحی احساس آزادی و زندگی در جهانی در حال گسترش را حس کند.

اتاقک طراحی شده توسط او که به گفته خودش برای بهبود زندگی در مدار طراحی شده است با دیوارهایی که با نوعی بالشتک از جنس "جیر" پوشانده شده‌اند. اتاقک زندگی هر مسافر به فاصله‌های کم لامپ‌های از نوع ال.ای.دی دارد که بنا به سلیقه مسافر در زمان‌های مختلف می‌تواند شدت نور و رنگ آنها تغییر کند و فضایی دلخواه و مطبوعی را برای ساکن اتاق بوجود آورد. فیلیپ استارک مدعی است این دکوراسیون و اجزای آن در جهت راحتی خلق و خوی ساکن آن، ریتم‌های زندگی را تغییر می‌دهد.

در ماه ژوئن "مایکل سوفردینی" مدیر شرکت اکتشاف فضایی "آکسون اسپیس" در تگزاس اعلام کرد که ثبت نام برای سفر 10 روزه  به ایستگاه بین‌المللی آغاز کرده است. این سفر 55 میلیون دلاری شامل دوره آموزشی 15 هفته و سفر 10 روز به ایستگاه فضایی بین‌المللی خواهد بود. این شرکت تصمیم دارد در مرحله اولیه هتل فضایی به ایستگاه فضایی بین‌المللی متصل شود اما امکان جداسازی و پرواز مستقل را داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها