بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
بررسی‌ها نشان داده است که ورزش کردن باعث افزایش باروری در زنان می‌شود. در صورتی که ورزش انجام شود و وزن بدن متعادل شود عدم تعادل هرمون‌ها بر طرف می‌شود و این مساله باعث افزایش باروری می‌شود.
تدبیر24»زنان برای افزایش باروری باید نکات، زیر را رعایت کنند:

سعی کنید یک برنامه ورزشی ایده‌آل داشته باشید. بدن نباید به یک باره فشار ورزشی شدید را تحمل کند. پیاده روی، هایکینگ، شنا و دوچرخه‌سواری فعالیت‌های مناسبی هستند. سعی کنید این ورزش‌ها را بیش از حد انجام ندهید و بدن خود را خسته نکنید. ۳۰ ‌دقیقه ورزشی با شدت متوسط در طول روز کافی است.

ورزش‌های قدرتی که باعث کاهش انسولین می‌شوند نیز مناسب هستند. ورزش‌های قدرتی را بیش از حد انجام ندهید.

ورزش‌هایی مانند یوگا و پیلاتس نیز باعث کاهش استرس می‌شوند و موثر هستند ورزش‌های کششی نیز بدن را برای ۹ ماه بارداری آماده می‌کنند.

ورزش شدید نتیجه‌ عکس بر باروری دارد. زنانی که فعالیت ورزشی حرفه‌ای و شدید انجام می‌دهد. عادت ماهانه منظمی ندارند و در خطر ناباروری قرار دارند کم شدن بیش از حد چربی‌های بدن نیز باعث ناباروری می‌شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها