بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش در هفته اول مرداد ماه امسال اعلام می‌شود.

تدبیر24»اسفندیار چهاربند رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش‌ و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش‌ و پرورش خبرگزاری فارس درباره نتایج آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش که ۱۵ تیرماه امسال برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس قولی که سازمان سنجش به ما داده است، نتایج آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش هفته اول مرداد ماه اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: تعداد پذیرفته‌شدگان، ۲ برابر ظرفیت یعنی حدود ۳۴، ۳۵ هزار نفر خواهد بود که مصاحبه و معاینات آنها در شهریورماه انجام می‌شود.

چهاربند اضافه کرد: در نهایت حدود ۱۷ هزار نفر پذیرفته می‌شوند و دوره آموزشی یکساله را در دانشگاه فرهنگیان می‌گذرانند.

وی تصریح کرد: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی امسال در سال تحصیلی آینده یعنی مهر ۹۸ وارد مدارس می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها