بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
معترضان عراقی در ادامه تظاهرات‌های خود به وضعیت بد معیشتی مناطق‌شان، به ساختمان استانداری کربلا یورش بردند، این در حالی است که دستگاه امنیتی عراق تدابیر امنیتی شدیدی را در بغداد درنظر گرفته و اعتراضات را در همان محدوده جنوب کشور نگه داشته است.
تدبیر24»معترضان عراقی عصر شنبه به ساختمان استانداری شهر کربلا واقع در جنوب عراق یورش بردند. نیروهای امنیتی نیز در بغداد مستقر شده و تدابیر امنیتی شدیدی را در خیابان‌های این شهر در پیش گرفتند.

همچنین وزارت دفاع عراق اعلام کرد، نیروهای امنیتی این کشور در راستای آمادگی برای مقابله با هرگونه اقدامی علیه امنیت ملی در حالت آماده‌باش کامل هستند.

در جنوب عراق تظاهرات اعتراضی به بصره و استان‌های اطراف آن محدود شد و ده‌ها تن از ساکنان منطقه سفوان در بصره پیش از ظهر در ورودی گذرگاه مرزی این منطقه تجمع کرده و خواستار بهبود ارائه خدمات و افزایش فرصت‌های شغلی شدند.

نیروهای امنیتی در استان نجف بار دیگر با موج تازه تظاهرات‌ها قانون منع آمد و شد را اعمال کردند. این درحالی است که زهیر الجبوری، عضو شورای استانداری نجف اعلام کرده بود، آرامش در مرکز شهر نجف برقرار شده و فعالیت‌ها در فرودگاه این شهر از سر گرفته شده‌اند.

کابینه امنیت ملی عراق روز گذشته هشدار داد، برخی گروه‌ها در میان تظاهر کنندگان هستند که در راستای تخریب کشور و حمله به نهادهای دولتی تلاش می‌کند.

این کابینه بر لزوم اتخاذ تمامی اقدامات بازدارنده در مورد این گروه‌ها و پیگرد و بازداشت آنها تاکید کرد.

کابینه امنیت ملی عراق پیشتر نشستی فوق‌العاده را به ریاست حیدر العبادی، نخست وزیر عراق برای بررسی وضعیت امنیتی پیش‌ آمده در پی تظاهرات اخیر در برخی از شهرها برگزار کرد.

این کابینه در بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت خود از خواسته‌های تظاهر کنندگان تاکید کرد: دولت تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات به شهروندان انجام می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها