بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
امسال ثروت کایلی جنر، 20 ساله به یک میلیارد دلار می رسد. در ادامه چهره بدون آرایش این دختر ثروتمند را مشاهده می کنید.

تدبیر24»امسال ثروت کایلی جنر، 20 ساله به یک میلیارد دلار می رسد و او جوانترین میلیاردر تاریخ آمریکا خواهد شد.

ثروت این دختر جوان حدود 900 میلیون دلار تخمین زده می‌شود و انتظار می‌رود تا پایان امسال عنوان جوان‌ترین میلیاردر تاریخ آمریکا را از آن خود کند. پیش از وی مارک زاکربرگ- بنیان گذار فیس بوک- در سال 2008 و در سن 23 سالگی به این رکورد دست یافته بود.

ثروت او اخیرا پس از افزایش قیمت سهام گروه لوازم آرایشی بهداشتی کایلی که توسط خود وی تاسیس شده، ارزش یافته است. ارزش این شرکت در حال حاضر حدود 800 میلیون دلار تخمین زده می‌شود. وی اعلام کرده است تا پایان عمر بر این شرکت نظارت خواهد داشت و می‌خواهد پس از مرگش مدیریت این شرکت را به دخترش که اکنون پنج ماه دارد واگذار کند.

این کارآفرین جوان گفته است دوست دارد فرد مفید و الهام بخش انسان‌های دیگر باشد. او سال گذشته حدود یک میلیون دلار به خیریه‌هایی نظیر انجمن نوجوانان سرطانی آمریکا کمک کرد.


چهره بدون آرایش کایلی جنر

چهره بدون آرایش کایلی جنر


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها