بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش از آموزش فنون تدریس به آموزگاران دبستان‌های غیردولتی از مردادماه امسال خبر داد و گفت: معلمانی که این دوره را طی کنند، کارت صلاحیت حرفه‌ای دریافت می‌کنند.

تدبیر24»مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص دستورالعمل دریافت کارت صلاحیت حرفه‌ای برای معلمان دوره ابتدایی مدارس غیردولتی، اظهار کرد: دستورالعملی را تدوین کردیم و بر اساس آن تمام معلمان مقطع ابتدایی مدارس غیردولتی موظف به گذراندن دوره‌هایی در قالب ضمن خدمت هستند.

وی افزود: این دوره‌ها ۱۸۰ ساعت است که فنون و روش تدریس برای معلمان آموزش داده می‌شود و در نهایت کارت صلاحیت حرفه‌ای برای آنها صادر خواهد شد.

زینی‌وند با بیان اینکه دوره آموزش فنون تدریس به آموزگاران مقطع ابتدایی مدارس غیردولتی در تابستان امسال آغاز می‌شود،گفت: این دوره‌ها از مرداد ماه شروع می‌شود و اسفند ما باید به اتمام برسد.

 وی با بیان اینکه تمام آموزگاران مقطع ابتدایی باید ۳۰ ساعت آموزش ضمن خدمت روش تدریس را در تابستان بگذرانند، گفت: مابقی آموزش ها در طول سال تحصیلی به آنها ارائه می‌شود.

 رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش اظهار امیدواری کرد که دوره های فنون تدریس به دبیران دوره متوسطه در سال بعد ارائه شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها