بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه باید در کلاس‌ها مهارت بلند کردن یک زمین خورده، صبوری، تحمل در برابر سختی‌ها و نگاه به چشم انداز و افق‌ها و از خودگذشتگی را با دانش آموزان تمرین کنیم گفت: جای این موارد در کلاس‌های ما بسیاری خالی شده است.
تدبیر24»سیدمحمد بطحائی در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره علمی فرهنگی بسیجیان فرهنگی که در ساختمان شهید رجایی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد با بیان اینکه آنچه می‌تواند کشور را از مشکلات برهاند برخورداری از روحیه بسیجی است گفت: در ماه‌های اخیر دشمنی دشمنان و در راس آن سردمداران جدید آمریکا به اوج خود رسیده و کشور را با شرایط خطیری مواجه کرده و پیش بینی می شود اگر با همین روال جلو برود از حیث اقتصادی شرایط سخت‌تری را برای مردم رقم می زند.

وی افزود: عهدشکنی که آمریکا در برجام انجام داد ماهیت این حاکمیت نژاد پرست و مطلق خواه را برای مردم جهان آشکار کرد. ولی ما در سالهای بعد از انقلاب با فراز و نشیب‌های بسیاری روبرو شدیم و همچنان سرافرازانه در دنیا و بویژه خاورمیانه و منطقه به عنوان کشوری مقتدر حرفی برای گفتن داریم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به شروع المپیاد جهانی زیست شناسی به میزبانی ایران و شگفت زده شدن مسوولانIBO از فضای کشور و توانمندی های ما گفت: ۵۱۰ نفر از ۷۱ کشور در این المپیاد حضور یافتند که این آمار بی سابقه بود. جالب آنکه ۲۳کشور هم اروپایی بودند. در چنین فضایی که ایران را حامی تروریست تلقی می‌کنند و تهمت های تخریب کننده می‌زنند برگزاری این المپیاد با این ابعاد باعث افتخار ماست.

بطحائی افزود: در این شرایط سخت و شمشیری که از رو بیرون آمده حتما سرافراز عبور خواهیم آمد به شرط آنکه روحیه بسیجی را تقویت کنیم. رهبری در دیدار با هیئت دولت در روز گذشته اشاره داشتند که شرایط کنونی بحرانی نیست و فرمودند برای شما دولتمردان در شرایط سخت ثواب مجاهدت و خدمت به مردم مضاعف خواهد بود.

وی ادامه داد: در این شرایط به شدت به وجود روحیه بسیجی نیاز داریم. امروز به شدت به فرهنگ شهید حججی در کشور نیاز داریم.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: باید در کلاس‌ها مهارت بلند کردن یک زمین خورده، صبوری، تحمل در برابر سختی ها و نگاه به چشم انداز و افق ها و از خودگذشتگی را با دانش آموزان تمرین کنیم. جای این موارد در کلاس‌های ما بسیاری خالی شده است. نسل ما در دهه شصت زندگی کرده و اگر نتواند در این امر موفق باشد نسل‌های دیگر نمیتوانند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها